Данський виробник конструкторів Lego дев'ятий рік поспіль став найдорожчим брендом іграшок у світі за версією консалтингової компанії Brand Finance. Його вартість зросла на 24% і становила $7,44 млрд. Рейтинг опубліковано на сайті компанії.
Друге місце у списку утримав японський бренд Bandai Namco. Компанія займається розробкою та виданням відеоігор. За рік вартість бренду знизилася на 9% до $1,58 млрд. На третьому рядку розташувався американський бренд іграшок Fisher-Price ($879 млн), який також зберіг цю позицію.
Американські бренди домінують у рейтингу Brand Finance — їх 17 із 25. У першій десятці сім брендів-представників США. Крім датського Lego та японського Bandai Namco на восьмому місці представлено ще один японський бренд — Dragon Ball ($0,4 млрд).
У топ-10 потрапили наступні американські бренди: Barbie ($701 млн) та Hot Wheels ($410 млн) виробництва компанії Mattel, бластери Nerf ($462 млн) та колекційна карткова гра Magic: The Gathering ($352 млн) від компанії Hasbro, власне ігри під маркою Hasbro ($339 млн), а також колекційні фігурки Pop! ($409 млн).
Найшвидшим брендом іграшок за рік став Magic: The Gathering. Його вартість збільшилась на 122%. При цьому, за даними Brand Finance, компанія продовжує інвестувати у розвиток цифрових майданчиків. Найсильнішим брендом визнано Star Wars з показником Brand Strength Index (BSI) 88 зі 100 та відповідним рейтингом AAA. Вартість бренду - $262 млн.
Друге місце у списку утримав японський бренд Bandai Namco. Компанія займається розробкою та виданням відеоігор. За рік вартість бренду знизилася на 9% до $1,58 млрд. На третьому рядку розташувався американський бренд іграшок Fisher-Price ($879 млн), який також зберіг цю позицію.
Американські бренди домінують у рейтингу Brand Finance — їх 17 із 25. У першій десятці сім брендів-представників США. Крім датського Lego та японського Bandai Namco на восьмому місці представлено ще один японський бренд — Dragon Ball ($0,4 млрд).
У топ-10 потрапили наступні американські бренди: Barbie ($701 млн) та Hot Wheels ($410 млн) виробництва компанії Mattel, бластери Nerf ($462 млн) та колекційна карткова гра Magic: The Gathering ($352 млн) від компанії Hasbro, власне ігри під маркою Hasbro ($339 млн), а також колекційні фігурки Pop! ($409 млн).
Найшвидшим брендом іграшок за рік став Magic: The Gathering. Його вартість збільшилась на 122%. При цьому, за даними Brand Finance, компанія продовжує інвестувати у розвиток цифрових майданчиків. Найсильнішим брендом визнано Star Wars з показником Brand Strength Index (BSI) 88 зі 100 та відповідним рейтингом AAA. Вартість бренду - $262 млн.