Leletko&Pronyk створили візуальний стиль B2B компанії Склад Сервіс

Основним завданням було створити нову айдентику для бренду Склад Сервіс, яка легко масштабовується при запуску нових напрямків.

Комментарии 1298
«Sklad Service - компанія, яка продає стелажі та обладнання для складської логістики більше 14 років. Часто B2B компанії виглядають типово. Не приділяють особливого значення візуальній складовій бренду. Ми хотіли зламати цей стереотип», - ділиться Ілля Лелетко, co-founder Leletko&Pronyk.

Основним завданням було створити нову айдентику для бренду Склад Сервіс, яка легко масштабовується при запуску нових напрямків.

Коли Leletko&Pronyk побачили, на той момент айдентику, зрозуміли, що це класична і консервативна B2B компанія. Допоки не познайомилися з командою.

Це команда новаторів, які знають чого хочуть, люблять те, що роблять і постійно вдосконалюються. Тому бренд ззовні не відповідав тому, що було всередині.

Коли почали аналізувати візуальний стиль компаній в категорії, побачили багато компаній з коробками, силуетами складу та грузовими машинами.

Для локального клієнта цілком зрозуміло, що компанія з назвою Sklad Service займається діяльністю, пов'язаною зі складом. Leletko&Pronyk хотіли відійти від класичного дизайну в категорії.

Рішення

Основою лого стали лінії, які легко змінюються і утворюють новий логотип, в залежності від напрямку, який компанія запускатиме. На таке рішення нас надихнули полиці, геометрія та все, що пов’язане зі складом.
 video
За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie