«Sklad Service - компанія, яка продає стелажі та обладнання для складської логістики більше 14 років. Часто B2B компанії виглядають типово. Не приділяють особливого значення візуальній складовій бренду. Ми хотіли зламати цей стереотип», - ділиться Ілля Лелетко, co-founder Leletko&Pronyk.
Основним завданням було створити нову айдентику для бренду Склад Сервіс, яка легко масштабовується при запуску нових напрямків.
Коли Leletko&Pronyk побачили, на той момент айдентику, зрозуміли, що це класична і консервативна B2B компанія. Допоки не познайомилися з командою.
Це команда новаторів, які знають чого хочуть, люблять те, що роблять і постійно вдосконалюються. Тому бренд ззовні не відповідав тому, що було всередині.
Коли почали аналізувати візуальний стиль компаній в категорії, побачили багато компаній з коробками, силуетами складу та грузовими машинами.
Для локального клієнта цілком зрозуміло, що компанія з назвою Sklad Service займається діяльністю, пов'язаною зі складом. Leletko&Pronyk хотіли відійти від класичного дизайну в категорії.
Рішення
Основою лого стали лінії, які легко змінюються і утворюють новий логотип, в залежності від напрямку, який компанія запускатиме. На таке рішення нас надихнули полиці, геометрія та все, що пов’язане зі складом.
Основним завданням було створити нову айдентику для бренду Склад Сервіс, яка легко масштабовується при запуску нових напрямків.
Коли Leletko&Pronyk побачили, на той момент айдентику, зрозуміли, що це класична і консервативна B2B компанія. Допоки не познайомилися з командою.
Це команда новаторів, які знають чого хочуть, люблять те, що роблять і постійно вдосконалюються. Тому бренд ззовні не відповідав тому, що було всередині.
Коли почали аналізувати візуальний стиль компаній в категорії, побачили багато компаній з коробками, силуетами складу та грузовими машинами.
Для локального клієнта цілком зрозуміло, що компанія з назвою Sklad Service займається діяльністю, пов'язаною зі складом. Leletko&Pronyk хотіли відійти від класичного дизайну в категорії.
Рішення
Основою лого стали лінії, які легко змінюються і утворюють новий логотип, в залежності від напрямку, який компанія запускатиме. На таке рішення нас надихнули полиці, геометрія та все, що пов’язане зі складом.
video
За матеріалами прес-релізу