Про це пише WWD.
Перша рекламна кампанія за участю Кравіця з'явиться у травні. У ній також зніметься Аня Тейлор-Джой, яка стала послом бренду у вересні минулого року.
Головний виконавчий директор компанії Катрін Реньє розповіла, що «артистизм, винахідливість та здатність виходити за рамки жанрів» роблять музиканта втіленням цінностей та стилю Jaeger-LeCoultre.
Кравиць поділився, що живить слабкість до годинників з дитинства: «Думаю, все почалося з батька, тому що в 70-х у нього був класний годинник, на який я любив дивитися, тримати в руках і грати з ними. Насправді мені не дозволяли їх чіпати, але я брав їх та грав із кнопками», — сказав він.
Перша рекламна кампанія за участю Кравіця з'явиться у травні. У ній також зніметься Аня Тейлор-Джой, яка стала послом бренду у вересні минулого року.
Головний виконавчий директор компанії Катрін Реньє розповіла, що «артистизм, винахідливість та здатність виходити за рамки жанрів» роблять музиканта втіленням цінностей та стилю Jaeger-LeCoultre.
Кравиць поділився, що живить слабкість до годинників з дитинства: «Думаю, все почалося з батька, тому що в 70-х у нього був класний годинник, на який я любив дивитися, тримати в руках і грати з ними. Насправді мені не дозволяли їх чіпати, але я брав їх та грав із кнопками», — сказав він.