Леся Українка з шопером, Тарас Шевченко з кейсом для лептопа підтримують малих українських виробників

На підтримку Тижня малих українських виробників популярний художник Олександр Грехов створив ілюстрації, на яких Тарас Шевченко, Леся Українка, Іван Франко та Григорій Сковорода тримають товари двадцяти локальних брендів.

Комментарии 889

Тиждень малих українських виробників, започаткований ROZETKA, проходить з 27 жовтня до 1 листопада 2020 року. Його мета — перетворити підтримку локальних брендів на щорічну традицію.

«Тиждень малих українських виробників — логічне продовження проєктів підтримки малого бізнесу, які ми реалізували в 2020 році, — коментує Євген Образок, директор із маркетингу ROZETKA. — Це тиждень, коли ми робимо спецпропозиції з понад 700 українськими виробниками та розповідаємо про них у соцмережах. Але в Україні є ще тисячі малих виробників, яким також потрібна допомога у розвитку бренду та пошуку нових клієнтів. У колаборації з Олександром Греховим ми створили креативні ілюстрації про 20 локальних брендів, щоб привернути увагу українців до проблеми виживання малого бізнесу під час коронакризи».

На ілюстраціях Олександра Грехова видатні українські діячі підтримують локальних виробників, серед яких скретч-карти 1dea.me, кераміка «Тиха форма», солодощі Spell, крафтові закрутки «Дім варення» та інші.

«Креативні ідеї завжди чіпляють, вони вирізняються у величезному потоці інформації. Особливо це помітно у просуванні соціальних проєктів, які для більшості людей не в списку першої необхідності, але однозначно варті їхньої уваги, — коментує ілюстратор Олександр Грехов. — Мені тема підтримки локальних брендів близька, бо я і сам маленький виробник поліграфічної продукції з власними ілюстраціями. Із початком карантину мої роботи практично перестали купувати. Думаю, подібне сталося і в більшості колег. Моя участь у Тижні виробників — це спосіб підтримати їх та розповісти про їхні круті продукти».

Кожен українець може приєднатися до Тижня малих українських виробників і підтримати локальні бренди. Для цього потрібно:

  • купувати товари малих виробників на заміну чи в доповнення до іноземних;
  • розповідати про них у соціальних мережах із хештегом #купуюукраїнське;
  • встановити рамку на підтримку малого бізнесу на аватар у Facebook за посиланням та спробувати AR-маску проєкту в Instagram stories тут.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Effie
Погода