Лев PEUGEOT загарчав ще голосніше

Найстаріший з автомобільних брендів ще сильніше підкреслює свою індивідуальність і характер за допомогою нового логотипу. Це не просто логотип - це символ започаткування нової епохи в історії PEUGEOT.

Комментарии 1367

25 лютого 2021 року Бренд PEUGEOT представляє свій новий логотип: герб, прикрашений величною головою лева. Починаючи з 1850 року, у PEUGEOT було десять логотипів, на кожному з яких випливала емблема лева. Сьогодні світ зустрічає одинадцяту версію: ще більш стрімку, ще більш якісну, ще більш елегантну. Нова емблема була створена фірмовою студією глобального дизайну Бренду – PEUGEOT Design Lab.

Нинішній логотип був презентований в 2010 році, але ще вимагав доопрацювання, щоб підкреслити просування Бренду на більш високий рівень. Після повного оновлення модельної лінійки автомобілів за минулі 10 років, тепер PEUGEOT готовий змінити і свій логотип, який йде «в ногу» з інноваційними моделями Бренду.

На початку 2021 року для цього «зійшлися всі зірки»: запуск нової лінійки автомобілів на чолі з Новим PEUGEOT 308, перероблений веб-сайт, створення STELLANTIS – і, нарешті, новий лев-логотип!

PEUGEOT – це Бренд, який йде в ногу з часом. І навіть часом випереджаючий свій час - адже Бренд прагне до інновацій, передбачає зміни, прокладає шлях до нових рішень мобільності. Бренд PEUGEOT пережив всі революції: промислову, технічну, політичну, соціальну, цифрову - а тепер і екологічну. Перехід до мобільності з нульовим рівнем викидів вуглекислого газу лежить в основі стратегії сталого розвитку на шляху до впевненого майбутнього.

Все це є складовою частиною  ДНК Бренду PEUGEOT.

PEUGEOT – це потужний, динамічний, інстинктивний Бренд. Що знайшло відображення у фірмовій емблемі: лев, цар звірів. Цей логотип із зображенням лева завжди був частиною Бренду, він з гордістю підкреслює цінності PEUGEOT.

Саме унікальний підхід до проектування будь-яких продуктів робить PEUGEOT позачасовим Брендом, таким собі ланкою між «вчора» і «завтра». За минулу 10 років модельний ряд Бренду зазнав разючих змін. І ось який результат принесли дані трансформацій: відразу три титули «Автомобіль року» - для моделі PEUGEOT 308 (2014 рік), кросовера PEUGEOT 3008 (2017 рік), компакт-кара PEUGEOT 208 (2020 рік), нагороди «Міжнародний фургон року» для венів PEUGEOT e-Expert (2021 рік) і PEUGEOT Partner (2019 рік). Крім того, в минулі 10 років Бренд робив особливий акцент на електрифікації. Лінійка електромобілів PEUGEOT розвивалася і росла - як в сегменті легкових пасажирських автомобілів, так і в сегменті легких комерційних автомобілів (LCV).

Новий логотип уособлює те, чим Бренд PEUGEOT був вчора, що PEUGEOT означає сьогодні, і яким PEUGEOT буде завтра

Цей логотип був розроблений з прицілом на довгі роки.

У чому сенс нового логотипу: він позачасовий, універсальний, мульти-культурний. У той же час, новий логотип гарантує максимальну ідентичність для Бренду PEUGEOT. Це відмітний знак приналежності до вершини автомобільного світу і визнання Бренда PEUGEOT по всій планеті.

Новий логотип - синонім престижу і якості, впевненості і довголіття, синонім благородного походження. У новому логотипі Бренд PEUGEOT не тільки відображає свою індивідуальність, але також намагається об'єднати власну багату історію і ультрасучасність нинішнього світу.

Під цим символом-логотипом, Бренд PEUGEOT відправляється підкорювати нові землі, прискорювати своє міжнародне зростання, нести в світ французьку елегантність, а також характерний стиль і ноу-хау.

PEUGEOT відкриває нову сторінку в своїй історії, це нова ера для Бренду. І тепер у Бренду PEUEGOT є нове зобов'язання перед своїми клієнтами: перетворити час, проведений з «левиними» автомобілями, в незабутні миті життя.

Нова ідентичність Бренду PEUGEOT розкривається відразу двома шляхами…

По-перше, PEUGEOT - це значить «жити справжнім».

У світі, який постійно змінюється все швидше і швидше, час став одним з найбільш рідкісних і найцінніших активів. У цьому новому світі Бренд PEUGEOT пропонує можливість по-справжньому насолодитися конкретним моментом, конкретною секундою життя - і скористатися всім, що можуть запропонувати автомобілі PEUGEOT.

По-друге, PEUGEOT - це означає «отримати новий досвід і враження».

Автомобілі, дилерські центри, супутні товари, фірмові аксесуари, офіційний сайт, засоби комунікації, логотипи та вивіски ... Всі ці точки дотику з Брендом, які створені і узгоджені в рамках єдиної багатофункціональної екосистеми.

Наприклад, тепер веб-сайт стає частиною програми «дилер онлайн» і перетворюється в канал продажів. Простий і ефективний, інтуїтивно-зрозумілий, захоплюючий і динамічний, дуже наочний - відтепер фрмовий сайт дарує абсолютно новий досвід онлайн-продажів. Широка функціональність веб-порталу дозволяє робити все те, що ви звикли робити у офіційно дилера в офлайн-режимі: вивчити автомобілі, створити конфігурацію бажаної моделі, оформити покупку і контракт, отримати фінансування на покупку, запланувати процедуру обміну старого автомобіля на новий (trade-in), тд.

Час, проведений з PEUGEOT – це корисний і приємний час з високоефективним результатом.

Що стосується дилерського центру, то відтепер дилер перетворюється в місце для ще більш особистого, людського, візуального контакту. Дилер PEUGEOT – це місце для отримання унікального досвіду і вражень. Підсумкова мета полягає в тому, щоб відкрити для потенційного клієнта нові можливості мобільності та нові технології у виборі, придбанні, експлуатації автомобіля.

Час, проведений разом з PEUGEOT - це унікальний досвід, який дозволяє зазирнути в майбутнє. У підсумку, веб-сайт і дилер ідеально доповнюють один одного і розширюють той асортимент враження, який дарує Бренд PEUGEOT своїм клієнтам.

Після часу, витраченого на вивчення веб-сайту або спілкування з дилером, клієнт повинен вигукнути: «це було того варте!» - ось які емоції повинен залишати Бренд PEUGEOT.

Вперше за минулі 10 років, Бренда PEUGEOT запускає кампанію для підвищення впізнаваності: «ЛЕВИ НАШОГО ЧАСУ»

Завдяки надихаючій і оптимістичнію міжнародній рекламній кампанії, Бренд PEUGEOT привертає як своїх вже існуючих клієнтів, так і нових людей, які раніше не були знайомі зі світом PEUGEOT. Бренд звертає увагу на нову універсальну цінність: час. Бренд PEUGEOT вітає всіх людей- «левів»: різний вік, різні культури, різні традиції - але неодмінне бажання до нових перемог! Це справжні «ЛЕВИ НАШОГО ЧАСУ», які більше не шукають владу або гроші, але прагнуть до того, щоб залишити свій слід в історії, залишити свій слід в поточному часі.

За допомогою кампанії «ЛЕВИ НАШОГО ЧАСУ», Бренд PEUGEOT прагне дати клієнтам можливість володіти їх найціннішим активом - часом. Бренд прагне перетворити «будь-який час» в «якісний час», який дарує нові емоції та враження. Як інноваційний універсальний Бренд топ-рівня, сьогодні PEUGEOT пропонує унікальні пам'ятні миті при управлінні автомобілем, при спілкуванні з офіційним дилером, навіть просто при відвідуванні фірмового сайту.

Оскільки знайомство зі світом PEUGEOT не обмежується лише дилерським центром або веб-сайтом, Бренд запускає нову лайфстайл-колекцію з простими, але якісними і привабливими речами: різноманітний одяг, шкіряні вироби, модні аксесуари, електронні девайси, столовий посуд, канцелярські товари, моделі автомобілів…

Це цілий всесвіт PEUGEOT, створений як підтвердження переродження Бренду!

Новий логотип відкриває шлях до нової екосистеми Бренду, яка не обмежується тільки візуальною ідентичністю. Логотип несе в собі більш глибокі зміни: нові пріоритети, зміна способу життя, нову душевну рівновагу.

Головна ціль PEUGEOT – запропонувати своїм нинішнім і майбутнім клієнтам унікальний Бренд, який відповідає їх вимогам.

Бренд PEUGEOT непідвладний часу. Він винаходить себе заново, знову і знову. Так було в минулому, так є в сьогоденні, так буде в майбутньому.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода