LG Electronics (LG) оновила логотип, повідомляється на сайті компанії. Для нової версії дизайнери використовували яскравіший червоний колір, прибрали круглу рамку, а сама емблема стала тоншою. Востаннє компанія змінювала логотип у 2014 році.
Новий логотип анімований - він може підморгувати, кивати, посміхатися.
«У цифровому просторі символ компанії оживе, залучатиме користувачів новим рівнем експресивності. Символ бренду, що складається з букв «L» та «G», може виконувати вісім унікальних рухів, включаючи кивок голови, обертання та підморгування. З їхньою допомогою він може вітати клієнтів доброзичливою посмішкою або рухатися у такт із фоновою музикою на цифрових платформах», — йдеться у релізі компанії.
Новий логотип анімований - він може підморгувати, кивати, посміхатися.
«У цифровому просторі символ компанії оживе, залучатиме користувачів новим рівнем експресивності. Символ бренду, що складається з букв «L» та «G», може виконувати вісім унікальних рухів, включаючи кивок голови, обертання та підморгування. З їхньою допомогою він може вітати клієнтів доброзичливою посмішкою або рухатися у такт із фоновою музикою на цифрових платформах», — йдеться у релізі компанії.
У LG Electronics стверджують, що новий дизайн логотипу найповніше розкриє цінність слогана Life's Good і надасть йому «динамічніший і молодіжний образ». У компанії планують використовувати слоган набагато частіше, ніж раніше.
Лого, що рухається, збираються застосовувати в цифрових продуктах компанії. За рахунок ребрендингу виробник має намір зацікавити ще більшу аудиторію людей.
Лого, що рухається, збираються застосовувати в цифрових продуктах компанії. За рахунок ребрендингу виробник має намір зацікавити ще більшу аудиторію людей.