Libresse має намір подолати табу, які стримують жінок

Нова кампанія бренду Libresse, #історіїVсередині, дає слово небаченій, негласній та невідомій правді про жіночі тіла.

Комментарии 2583

Бренд засобів жіночої гігієни Libresse має намір подолати табу, які стримують жінок, та створити більш розуміючий світ.

Сьогодні, 1 липня 2020 р. бренд Libresse започаткував найсміливішу кампанію по боротьбі із згубним етикетом, за яким жінки мають жити у повсякденному житті, який диктує їм що вони мають - і чого не мають – відчувати щодо власного тіла.

Кампанією #історіїVсередині Libresse висловлює протест проти установки, ніби існує лише один прийнятний біологічний графік життя, за яким жінки мають жити: початок менструацій у підлітковому віці; життя з циклічно повторюваними місячними, коли їм “трохи” боляче; бажання народити дитину; вагітність; знову менструації; завершення менструацій; перехід до менопаузи.

Реальність, звичайно, є набагато менш упорядкованою, але у суспільстві не привітно ставляться до відвертих розповідей жінок про зліти та падіння у їхньому інтимному здоров’ї.

Libresse вважає, що ця культура мовчання зміцнює табу та впливає на впевненість та добробут жінок. Табу слабшають, коли ми відкрито та відверто спілкуємося, тому бренд Libresse розпочав бесіду. Вголос.

Кампанією #історіїVсередині, Libresse хоче надихнути до створення культури відкритості, де жінки зможуть розповідати, через що вони проходять, без страху, що їх неправильно почують або не повірять, та без відчуття сорому, що вони у чомусь не такі, якими їх навчали бути.

 video

Для того щоб зняти фільм #історіїVсередині, бренд Libresse запросив режисерку, сценаристку та продюсерку Нішу Ганатру – лауреатку премії «Золотий глобус» та номінантку на премію Еммі, де 6 жінок-аніматорів відтворили життя жіночої матки. Від палаючої квартири жінки у пременопаузі, до чудовиська, що накидається на утробу жінки, яка захворіла на ендометріоз; від моменту, коли в жінки відкривається «шлюз», якщо чхнути в період місячних, до життя жінки, яка обрала не народжувати дітей; чи часто турбулентної подорожі жінки, яка намагається зачати дитину. Ці оповідання жіночих маток розповідають нам про іноді прекрасні, а іноді брутальні сторони людської біології та фізіології, які жінки відчувають у повсякденному житті.

Ніша Ганатра (режисерка) говорить про свій фільм:

“Зображуючи матку як власний маленький всесвіт, який іноді працює на нашу користь, іноді працює проти нас, в історіях сили, вразливості, вигнання, спустошення, прози життя та задоволення, фільм показує правду у всій її невпорядкованій складності”.

Компанія Essity, власник торгової марки Libresse, матиме за честь продовжити руйнування табу і далі. Наша робота завершиться, коли більше не залишиться таємниць.

sostav.ua

Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie