Щодня ціни на товари та послуги зростають, і це обтяжує кишені українців. Щоб полегшити собі життя та позбавитися зайвої рутини, можна довіритись мобільному оператору, який буде комфортним як у користуванні, так і в питаннях ціни. Про це подумав і подбав lifecell під час запуску нової кампанії про послугу Mobile Number Portability (MNP) – перенесення мобільного номера. Завдяки цій послузі при перенесенні номера до lifecell абонент повністю зберігає його разом з кодом оператора.
«Ми вважаємо, що наші послуги мають максимально полегшувати життя та позбавляти людей страху, що взаємодія з мобільним оператором може бути складною чи обтяжливою. Ми за легкість у всьому. Тому і в наших роликах ми показали, як герої у прямому сенсі страждають від обтяжливих умов інших операторів. В них виснуть кишені, їх тягнуть додолу телефони чи важкі сумки», – розповідає Аві Щупак, керівниця відділу маркетингових комунікацій lifecell.
Натомість український мобільний оператор lifecell пропонує абонентам зняти навантаження з кишень і запускає національну рекламну кампанію, у якій показує альтернативу обтяжливим тарифним умовам при повному збереженні номеру.
Щоб полегшити кишенькове навантаження, у новому ролику lifecell пропонує тариф-бестселер «Вільний Лайф», який для нових абонентів може стати чудовою альтернативою обтяжливих тарифів.
«Ми намагались з гумором підійти до проблеми - гіперболізувати повсякденні турботи людей і перенести їх у наш ролик. Коли працюєш з абстрактними речами, то завжди цікаво придумувати спосіб їх зображення у предметному ролику чи віжуалі», – зазначає Антон Цибенко, Creative Lead відділу маркетингових комунікацій lifecell.
З моменту запуску послуги MNP найбільша кількість абонентів, які перенесли номер до іншого оператора, перейшла саме до lifecell.
Оператор щасливий полегшувати життя клієнтів хоча б у сфері мобільного зв`язку.
lifecell
Head of Marcom – Аві Щупак
Creative communication lead – Антон Цибенко
Creative сopywriter – Віктор Антропов
Brand manager – Тетяна Ільєнко
Isobar agency
Client service director: Sasha Baidikova
Project manager: Kateryna Starytska
Creative director: Evgenii Molna-Ivasiuk
Head of art: Pavlo Melnyk-Krysachenko
Copywriter: Sofia Maksymiv
Copywriter: Mariia Karmanna
Electric Sheep Film Production
Director: Shiny Brilliantstar
DOP: Anton Fursa
1st AD: Alina Krasnyans’ka
Executive producer: Andrei Copots
Producer: Danyukova Olya
Bidding Producer: Anna Kulishenko
Production manager: Andrew Naumchuk, Gleb Pilipenko
Casting: Karin Melnychenko
Production designer: Yelena Yemelyanova
Costume designer: Dina Golubeva
MUA: Pylunska Mariia
Editing: Aleksandr Sofin
Color: Valentyn Vernigor
Sound: Maks Nikitenko
Postproduction: Chupacabra
Equipment: PATRIOT RENTAL
За матеріалами пресрелізу