lifecell і R Agency «знімають прокляття» невигідних тарифів

R Agency створили для lifecell кампанію з просування ПОРІВНЯТОРА – сервісу, де можна порівняти ціну та наповнення тарифів трьох українських мобільних операторів.

Комментарии 1812

Звісно, це все не просто так. Людина заходить в сервіс, бачить, що в тарифах lifecell купа хвилин і гігів за вигідною ціною й одразу має змогу перейти на lifecell без зміни коду та номера.

Героями ТВ-ролика стала родина, яка потерпає від «прокляття невигідних тарифів».

 video

Крім основного відео, також зняли 15-секундну адаптацію.

 video

А ще чотири шестисекундні версії про кожен із болів абонентів.

 video
 video
 video
 video

«ПОРІВНЯТОР – унікальний інструмент, розроблений lifecell, який дозволяє порівнювати тарифи та знаходити найкращий для себе.Тому ми вирішили приділити ПОРІВНЯТОРУ особливу увагу, розробивши масштабну національну кампанію.
Насправді це стало справжнім викликом для нашої команди, адже треба було показати реальні проблеми українських абонентів так, щоб вони не асоціювались із lifecell, але водночас зберегти високий рівень брендинґу.
Для цього відео поділили на два світи: жовтий світ
lifecell і ситкомний світ родини, яка користується невигідними тарифами”, - Аві Щупак, керівниця відділу маркетингових комунікацій.

«За допомогою цієї історії ми хотіли показати глядачеві комічність проблем, які кожен створює сам для себе. Варто лише поглянути на них збоку, й одразу ж стає зрозуміло – більшість “мобільних проклять” знімаються легким дотиком до смартфону!», - Антон Цибенко, керівник напрямку креативних комунікацій.

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода