lifecell зафіксував «Феномен»

Нова рекламна кампанія тарифу lifecell «Смарт Лайф Феномен».

Коментарі 1628

Мобільний оператор lifecell розпочинає рік справжніми новинами. Феноменальних змін зазнав тариф «Смарт Лайф» та отримав назву «Смарт Лайф Феномен». 

«Поява цієї пропозиції стане справжньою новиною», ― подумали розробники ідеї. І взяли за основу новинний формат, щоб донести важливе повідомлення: раптовим зниканням кінець.

 video

«Ми впевнено робимо ще один крок назустріч нашим теперішнім і майбутнім абонентам. Відтепер вони отримуватимуть обсяг послуг на довший строк і до повного їх використання. До того ж акційний тариф базується на цінностях бренда та дозволяє абонентам почуватися вільно з lifecell», ― коментує природу «Феномена» Head of Marcom Аві Щупак.

Особливу подяку висловлюємо сервісу оренди BikeNow за надані велосипеди. Жоден із них під час зйомок не зник.

lifecell
Head of Marcom ― Аві Щупак
Creative Communication Lead ― Антон Цибенко
Brand Manager ― Іванна Шнайдер
Brand Manager ― Тетяна Ільєнко

Production & Post ― Lumiere Production
Director ― Станіслав Морозов
DOP ― Володимир Іванов
Executive producer ― Олена Волобуєва
Сasting ― Альона Лотра
Style ― Яна Вишнякова
Artdepartment ― Оганес Мелконян
Makeup ― Аліна Лапа
СС ― Валентин Вернигор
Photo ― Дмитро Баранов

За матеріалами пресрелізу

Обговорити з іншими читачами:
Погода