Мобільний оператор lifecell розпочинає рік справжніми новинами. Феноменальних змін зазнав тариф «Смарт Лайф» та отримав назву «Смарт Лайф Феномен».
«Поява цієї пропозиції стане справжньою новиною», ― подумали розробники ідеї. І взяли за основу новинний формат, щоб донести важливе повідомлення: раптовим зниканням кінець.
«Ми впевнено робимо ще один крок назустріч нашим теперішнім і майбутнім абонентам. Відтепер вони отримуватимуть обсяг послуг на довший строк і до повного їх використання. До того ж акційний тариф базується на цінностях бренда та дозволяє абонентам почуватися вільно з lifecell», ― коментує природу «Феномена» Head of Marcom Аві Щупак.
Особливу подяку висловлюємо сервісу оренди BikeNow за надані велосипеди. Жоден із них під час зйомок не зник.
lifecell
Head of Marcom ― Аві Щупак
Creative Communication Lead ― Антон Цибенко
Brand Manager ― Іванна Шнайдер
Brand Manager ― Тетяна Ільєнко
Production & Post ― Lumiere Production
Director ― Станіслав Морозов
DOP ― Володимир Іванов
Executive producer ― Олена Волобуєва
Сasting ― Альона Лотра
Style ― Яна Вишнякова
Artdepartment ― Оганес Мелконян
Makeup ― Аліна Лапа
СС ― Валентин Вернигор
Photo ― Дмитро Баранов
За матеріалами пресрелізу