lifecell запустив нове реп-відео на підтримку нового тарифу «ЖАРА GO»

lifecell та KENGURU Продакшн створили реп-кліп на підтримку тарифу «ЖАРА GO»

Комментарии 2027

Відео знято в стилі реп, і вже традиційно з оригінальним музичним треком, написаним спеціально під кампанію. Рішення із дуже швидкою читкою дозволив повторити умови нового тарифу навіть не два, а цілих три рази.

Кампанія на підтримку нового тарифу стартувала на ТВ, в зовнішній рекламі та в діджитал стартувала на прикінці березня. Також для промо заплановані і ігрові інструменти – реп-челендж у мережах Instagram та TIkTok,  а також секретний лендинг із “making of” історією цього ролика. Лендінг можна знайти за підказкою, що схована прямо у ролику.

Режисер Ілля Міхайлусь разом із командою KENGURU Продакшн створили рекламу, яку можна дивитися просто як крутий реп-кліп: ще і ще, а потім ще разок.

«Реп – це новий поп. Це помітно і по нашому рекламному ринку. Тому перед нами стояло непросте завдання: залишитися в тренді, але одночасно і не злитися з іншими рекламними роликами в цьому стилі. В результаті цей ролик і справді яскраво виділяється в рекламному блоці. А перші коментарі на YouTube вже показали нам, що цільовій авдиторії він «зайшов» просто на ура!», - коментує Вєста Гунченко, керівниця відділу планування та створення креативної реклами lifecell.  

Наразі активно промотується тільки основна частина кампанії – ТВ-ролик та зовнішня реклама, а розважальні активності – секретний лендінг та #ZharaGOChallenge трохи відкладені, у зв’язку із поточними подіями у світі.

«До  того ж, запуск промо одразу зі всіма активностями часто заважає правильно відслідкувати вплив кожного окремого каналу комунікації на результат кампанії в цілому. Перші кілька тижнів ми будуємо awareness, а далі... Далі буде захопливий челендж, що дозволить нашій аудиторії виринути із потока інформації про Коронавірус, відволіктися та розважитися. lifecell, як енергійний бренд, завжди надає таку можливість», - зазначила Ольга Щупак, керівниця відділу бренд менеджменту і медіа комунікацій lifecell.

До речі, не останню роль у тому, як виглядає ролик, відіграло технологічне рішення: знімати за допомогою роботичної руки JetOne. «Всього» 5-6 годин розрахунків і програмування – і стильна кліпова картинка готова.

 video
Дивіться більше про making of рекламного ролику
 video
Credentials:

lifecell team:
Ольга Щупак – Head of Brand Management and Media Communications Unit
Веста Гунченко – Head of creative advertising unit
Антон Цыбенко - Art Director
Creative idea – команда маркетингових та діджитал комунікацій lifecell

KENGURU продакшн:
Director – Ілля Михайлусь
DOP – Ілля Михайлусь
Executive producer – Сергій Котик
Production director – Павло Романюк
Creative producer – Тетяна Пашаян
Producer – Людмила Лінська

Stylist – Діна Голубєва
Сasting – Easycasting
Artdepartament – Оганес Мелконян
Postproduction studio – Fiber
Vocal, Sound – Назар Хассан (ХАС)

ЗА матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Effie
Погода