lifecell запустив промокампанію за участю ХАС

Офіційне обличчя медіакампанії lifecell music ― відомий український репер і радіоведучий ХАС, який став автором тексту пісні та створив музику для кліпу в трьох музичних стилях: хіп-хоп, рок і латина.

Комментарии 1527

Популярність застосунку lifecell music набирає обертів. Сервіс пропонує понад 12 мільйонів треків із українських і світових топчартів. Щоб привернути увагу до послуги, команда lifecell вирішила розповісти про неї мовою музики.

У зніманні кліпу для медіакампанії також взяли участь співробітники lifecell. На майданчику вони відірвалися на повну і танцювали разом зі співаком.

«Підготовка лонча нового продукту потребувала від нас неабияких зусиль. Щоб стовідсотково потрапити в поле інтересів нашої цільової аудиторії, ми здійснили масштабне дослідження для виявлення музичних уподобань і основних драйверів, що спонукатимуть до користування нашим застосунком. А щодо креативної «начинки» нашого промо, ми аж ніяк не сумнівалися в потенціалі запрошеного селебріті. ХАС з його палкою любов’ю до музики створив надзвичайно драйвовий музичний трек і кліп. Одразу ж після лончу ми побачили, що наш креатив прийшовся до вподоби аудиторії», ― зазначила Аві Щупак, керівниця відділу бренд-менеджменту та медіакомунікацій lifecell.

Музичний сервіс lifecell music з’явився наприкінці грудня 2020 року. Перевагою послуги є відсутність реклами, можливість завантаження пісень для прослуховування в офлайн-режимі, персональні рекомендації та плейлисти, нон-стоп стримінг популярних радіостанцій.

 video
Credentials

lifecell
Head of Brand Management and Media Communications Unit — Avi Shchupak
Art Director — Anton Tsybenko
Brand Management and Communications Expert — Olga Hryb

Production
Saint Mark
Режисерка ― Таті Тимошенко

Музика та слова пісні ― ХАС

За матеріаоами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода