Ліонель Мессі і Мохаммед Салах побилися на дуелі заради любові до Pepsi

Pepsi® представив свою міжнародну футбольну кампанію 2019 року на оновленій платформі і з новим фірмовим слоганом: PEPSI, FOR THE LOVE OF IT.

Комментарии 918
Закликаючи людей усім серцем віддаватися улюбленій справі, кампанія FOR THE LOVE OF IT втілює любов бренду до футболу: ця всесвітньо відома спортивна гра впродовж багатьох десятиліть нерозривно пов'язана з іміджем Pepsi. Цього року промокампанія віддає данину багаторічному партнерству з Лігою чемпіонів УЄФА. Уперше в історії бренду два кращі футболісти світу зійшлися у двобої віч-на-віч  у «фірмовому» стилі Pepsi.

Зірками креативної серії роликів Last Can Standing («Останній герой») стали чотириразовий володар «Золотої бутси УЄФА» Ліонель Мессі і форвард-рекордсмен, «єгипетський фараон» Мохаммед Салах. Два легендарних нападники б'ються один з одним у жартівливій дуелі, демонструючи свою майстерність у боротьбі за баночку освіжаючого Pepsi. Зупинившись на маленькій автозаправній станції, футболісти із прикрістю виявляють, що в холодильнику залишилася всього одна баночка улюбленого напою. Після цього спортсмени обмінюються барвистими трюковими ударами, прагнучи першими дістатися до жаданого призу.

«Зйомки в новому рекламному ролику для Pepsi принесли із собою безліч позитивних емоцій і, на мою думку, нам вдалося передати ідею, що улюблена справа може бути захоплюючим і веселим заняттям. Щиро сподіваюся, що нова промокампанія продовжить мотивувати шанувальників футболу слідувати своєму серцю і віддаватися  любові до нашої гри », – зазначив Ліонель Мессі.

«Я дуже радий, що наше партнерство з Pepsi набуває глобальних масштабів, і з нетерпінням чекаю майбутніх спільних проектів», – поділився, у свою чергу, Мохаммед Салах.

Нова рекламна кампанія Pepsi буде проходити в 65 країнах світу, починаючи із сьогоднішнього дня і до фіналу Ліги чемпіонів УЄФА в Мадриді. Крім телевізійних роликів, вона охоплює  ексклюзивний цифровий контент, дизайнерську упаковку, зовнішню рекламу та промоматеріали в точках продажу Pepsi і Pepsi Black / MAX. Під час зйомок кампанії 2019 року бренду вдалося закарбувати унікальні «закулісні» кадри з Мессі і Салахом. Зірки футболу ніколи не розлучаються із м'ячем, і камери Pepsi, що постійно працювали, зафіксували їхню приголомшливу майстерність – як на полі, так і на тлі знімальних декорацій. Бренд планує поділитися цим ексклюзивним контентом зі своїми підписниками в соціальних мережах. 

«З року в рік Pepsi прагне радувати футбольних фанатів, показуючи їм улюблених героїв із найнесподіванішого і найдивовижнішого боку, – прокоментувала Наталія Філіппосьянц, віце-президент із питань маркетингу міжнародних торгових марок напоїв PepsiCo. – Нова платформа FOR THE LOVE OF IT уособлює наш бойовий настрій та об'єднує всі наші починання. Наша компанія впродовж багатьох десятиліть дбайливо плекає любов своїх споживачів до футболу. І в цьому році у своїй новій кампанії ми зробили акцент на несподіваних поворотах, якими славиться найпопулярніша гра всіх часів і народів, і постаралися подарувати свято шанувальникам спорту і наших напоїв по всьому світу».

Українських любителів футболу також чекає багато приємних сюрпризів, починаючи з березня. 

Pepsi є спонсором Ліги чемпіонів УЄФА.
Приєднуйтесь до онлайн-діалогу із хештегом #FORTHELOVEOFIT.
 video
За матерiалами прес-релiзу
Обсудить с другими читателями:
Погода