Здивувати споживачів у Чорну п'ятницю досить складно, адже кожен знає, що попереду на них чекає велика кількість акційних пропозицій. Бренд-героїня компанії Фокстрот, лисичка Фоксі, не боїться конкуренції і виходить на полювання в образі перевертня напередодні великих знижок. Знову.
Продовжуючи працювати з образом добре знайомого маскоту, команда Havas Ukraine запропонувала адаптоване продовження минулорічної кампанії, та знову показала, на що здатна Фоксі заради низьких цін для своїх покупців.
«Наше завдання – не просто розповісти споживачам про те, що Фокстрот, як і інші бренди, даруватиме великі знижки. Ми маємо донести це цікаво і не дати покупцям загубитися серед десятків інших акційних пропозицій. Наш інструмент у цьому – історія Фоксі, завдяки якій ці знижки взагалі з'явилися», – розповіла Тетяна Сахнюк, СЕО Havas Ukraine.
Минулорічна Фоксі спричинила фурор у коментарях, тож цього разу команда надала лисичці ще більше рішучості до боротьби з цінами. У новому тизері Фоксі не просто закликає ціни боятися, а переходить до дій – і вирушає до магазинів Фокстрот.
Credits
Havas Ukraine:
Creative Director — Сергій Ярославцев
Art — Андрій Тимощук
Copy — Анастасія Лаврищева
CSD — Ольга Балучинська
Senior Account Manager — Катерина Волкова
Фокстрот
Marketing Director — Наталія Ставраті
Creative Director — Олександра Шабля
За матеріалами прес-релізу