Ліцензування брендів на ринку іграшок: чи вигідна ця галузь в Україні?

1 листопада у Києві відбудеться найбільший професійний захід для українського «іграшкового ринку»: ІІІ Бізнес-конференція «Ринок іграшок в Україні: на крок попереду».

Комментарии 1014

В ній візьмуть участь провідні експерти галузі: керівники профільних компаній, директори з маркетингу, стратегічних комунікацій тощо. Зокрема, доповідачами та учасниками панельних дискусій стануть генпродюсер групи компаній Art Nation Едуард Ахрамович, Генеральний директор Apple Consulting® Юлія Плієва, Маркетинг-директор «Нова Пошта» Ірина Холод та інші фахівці.

Фактично, центральною подією конференції стане панельна дискусія «Глобалізація – сучасні тенденції на ринку іграшок. Українські локальні бренди проти глобальних – чи є сенс у протистоянні?». Ключовими маркерами обговорення стануть «якість та ціна», «інноваційність», «швидкість» та «маркетинг» на ринку іграшок в контексті глобалізаційних процесів.

Фокус уваги спікерів зосередиться, зокрема, на питанні ліцензування брендів, яке представить Едуард Ахрамович. Це не дивно, адже саме іграшки – одна із топ-позицій світового ринку ліцензованих брендів: за останніми даними цій категорії належить 13% порівняно молодого, але дуже активного ринку. За неповних 20 років він виріс більше, ніж удвічі, і зараз обсяг роздрібних продажів товарів з ліцензійними брендами у 2017-му в світових масштабах оцінювався у 271,6 млрд доларів.

«Ліцензійне агентство UDC, що входить в групу компаній Art Nation, вже давно є агентами корпорації Nickelodeon в Україні, представляючи бренди «Губка боб», «Щенячий патруль», «Черепашки-ніндзя» та інші, а цього року стали агентами Lady Bug і Blaze. Зрозуміло, нас цікавлять дитячі уподобання - наша компанія слідкує за трендами в іграшковій індустрії. І наразі ми пропонуємо українським дистриб’юторам працювати з найпопулярнішими брендами, які дуже швидко прийшли в Україну – просто ми знаємо про нюанси в іграшках для хлопчиків та дівчаток шкільного та дошкільного віку. І ми готові ділитися своєю експертизою, займаючись і ліцензуванням, і створенням контенту, і виходом на різні ринки», – стверджує Едуард Ахрамович. Докладніше позицію фахівця можна дізнатися, прочитавши його нещодавню колонку для «Економічної правди»: «Бренд в оренду: плюс чи мінус для бізнесу».

Іншими важливими питаннями, які розглянуть в ході конференції «Ринок іграшок в Україні: на крок попереду» стануть: оновлення ринку іграшок за 2017-2018 рр., нові тенденції маркетингу локальних брендів на світовій арені, стратегія комунікації для «іграшкового» бренду, швидкість оновлення асортименту іграшок та інші.

Конференція розрахована на власників, ТОП-менеджмент, маркетологів, фахівців з комунікацій від компаній, що працюють на ринку іграшок України – дистриб’юторів, виробників іграшок, представників сфери рітейлу та учасників ринку товарів для дітей в цілому. Докладніша інформація про захід та можливість зареєструватися.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода