В ефірі телеканалу глядачі побачать п’ять зворушливих історій звичайних українців, для яких коронавірус став особистим випробуванням.
Переживання через смерть брата, втрата 10 колег та друзів, проведені 10 днів у комі та 153 дні у реанімації, боротьба брата за життя під апаратом штучної вентиляції легень, хвороба, що поверталася до сестри 5 разів – такими історіями поділилися герої проекту. У когось хвороба забрала кілька місяців життя, а хтось – втратив найближчих. Проте вакцинація займає всього 1 хвилину – це головний меседж кампанії.
Також в ефірі телеканалів холдингу з’явилася ефірна графіка зі слоганом – «Зупини епідемію. Вакцинуйся» в рамках загальнонаціональної кампанії вакцинації від МОЗ.
За матеріалами прес-релізу