Live Network зняв серію промо-роликів в рамках загальнонаціональної кампанії вакцинації

Медіахолдинг Live Network долучився до ініціативи Міністерства охорони здоров’я і зняв серію емоційних промо-роликів в рамках кампанії по вакцинації.

Комментарии 1130

В ефірі телеканалу глядачі побачать п’ять зворушливих історій звичайних українців, для яких коронавірус став особистим випробуванням. 

Переживання через смерть брата, втрата 10 колег та друзів, проведені 10 днів у комі та 153 дні у реанімації, боротьба брата за життя під апаратом штучної вентиляції легень, хвороба, що поверталася до сестри 5 разів – такими історіями поділилися герої проекту. У когось хвороба забрала кілька місяців життя, а хтось – втратив найближчих. Проте вакцинація займає всього 1 хвилину – це головний меседж кампанії.

 video

Також в ефірі телеканалів холдингу з’явилася ефірна графіка зі слоганом – «Зупини епідемію. Вакцинуйся» в рамках загальнонаціональної кампанії вакцинації від МОЗ. 

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода