LLIWELL створили настрій веселощів та гри у брендингу ігрової зони KASHA

Брендинг для KASHA розробила брендингова агенція LLIWELL.

Комментарии 837

KASHA — це ігрова зона з найкрутішими іграшками для дітей. Простір де про смартфон забувають, бо все рухається, їздіть та шуршить! Тут можна бешкетувати, вигадувати різні забавки та просто насолоджуватись дитинством.

Брендинг для KASHA розробила брендингова агенція LLIWELL.

Створили цей простір сім’я архітекторів Ярослава та Слава Парфененко, коли вони не знайшли для свого сина безпечної дитячої зони, що була б адаптована для дитини і одночасно з іграшками які справді цікаві.

Неймінг

Кожен хто має маленьких дітей хоч раз боляче наступав на іграшку. І ми з вами знаємо, як це відбувається, вони витягують одну, потім другу, а потім оп і всі іграшки вже в центрі кімнати. Цю ідею ми заклали в основу бренду та назву — Kasha, що є синонім безладу та творчого пошуку дитини, адже саме в процесі гри дитина здобуває новий досвід.

Айдентика

В айдентиці потрібно було передати настрій веселощів, гри та звичайно вона мала бути дитячою. Ми свідомо відмовились від звичної гамми “веселка” яка використовується в більшості дитячих закладів та брендах. І зробили стриману гамму використовуючи три основні кольори.

Один із принципів простору — це reusable, — не треба купувати гори іграшок дитині додому, щоб через місяць скласти їх до купи “вже не цікавих”.

Такий принцип ми імплементували до друкованих матеріалів. Наприклад подарунковий сертифікат має на зворотній стороні розгортку будиночка, який можна вирізати разом із дитиною.

Для передачі в графіці сенсу Kasha ми розробили об’ємні та пласкі об'єкти, які міксуються, розлітаються, стають тлом, як розсипані на підлозі іграшки.

Інтер’єр

В дизайн інтер’єру необхідно було імплементувати елементи ідентичності, так щоб на фото одразу впізнавалася локація, а також батькам хотілось би зробити селфі із своєю дитиною. Але водночас було необхідно зберегти ненав’язливе відчуття, так щоб на дітей не тиснуло забагато брендування. Декорації проектували, виготовляли та встановлювали профі з FORMA на основі вже розробленої ідентичності, а наша команда, на чолі з Нонною Старущенко, проводила арт-дирекшн.

Над проектом працювали:

LLIWELL branding agency

KsuKsu Studio

Forma

Strategy: Glib Kaporikov, Nonna Starushchenko

Creative director: Glib Kaporikov

Art director: Nonna Starushchenko

Project lead designer: Dima Muzychenko

Designers: Glib Kaporikov, Nonna Starushchenko, Darya Sukhovа, Arina Olifirenko

Naming: Nonna Starushchenko

Photo: Ksenia Njavka (KsuKsu Studio), Glib Kaporikov

Make-up artist: Oksana Shkidchenko

Paper-crafter: Ira Donska

Gaffer, technical assistant: Nikita Lysenko

Photo session project-manager: Екатерина Костина

Stylist: Ilona Lystopad

Assistant: Nastya Mazepa

Studio location: Студия F2F

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie