LOBODS digital agency розпочали співпрацю з Viber в Україні

LOBODS digital agency виграли тендер на підтримку офіційної спільноти месенджеру Rakuten Viber

Комментарии 1847

LOBODS буде супроводжувати офіційну спільноту месенджера Viber в Україні та зосередиться на створенні цікавого та інтерактивного контенту для підписників. Наразі аудиторія спільноти бренду у Viber досягає 3,1 млн учасників.

"Ми раді співпрацювати з таким крутим брендом, як Viber. Вести спільноту месенджера в самому месенджері — це питання відповідальності, адже ми відповідаємо за контент Viber в Україні на його власній платформі. Однак це новий етап розвитку агентства, до якого ми готові. Основною метою нашого спільного проєкту є створення постів, які залучають читачів», — коментує команда LOBODS.

З початку співпраці агентство розробило понад 30 постів. Команді вдалося залучити аудиторію й зібрати величезну кількість реакцій та участі в опитуваннях.

«Будучи месенджером №1 в Україні нам важливо підкреслювати, що Viber є чимось більшим, ніж просто утилітарний месенджер для наших користувачів. Ми хочемо, щоби Viber був не тільки корисним, але й цікавим та веселим, близьким до людей та їхнього контексту. Ми хочемо бути на одній хвилі із мільйонами наших прихильників в Україні. Саме тому ми вирішили співпрацювати з творчим партнером, який може допомогти нам виразити особистість та характер Viber, щоб ми могли органічно розповідати не лише про оновлення продукту чи поради щодо користування. Рада сказати, що LOBODS виявився чудовим партнером: зараз в опитуваннях спільноти беруть участь у середньому понад 50 000 користувачів, а публікації зазвичай отримують понад 5 000 реакцій. Разом ми працюємо над тим, щоби збагатити нашу контент-стратегію та створювати ситуативний та веселий контент», — каже Гала Котова, менеджер з маркетингу Viber в Україні.

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода