Ілон Маск анонсував версію Twitter без реклами

Компанія Twitter планує запустити версію соцмережі без реклами.

Коментарі 647
Таким чином власник компанії Ілон Маск хоче збільшити дохід і попит на продукти класу «преміум», пише The Guardian.

Новий власник соцмережі поставив собі за мету збільшити дохід від підписки. Він анонсував дорожчу підписку без реклами на тлі перезапуску Twitter Blue за $8 або за $11. 

Маск зазначив, що реклама на платформі «занадто помітна», і заявив, що найближчими тижнями він «вирішить цю проблему».
За оцінками Pathmatics, 14 із 30 найбільших рекламодавців у Twitter припинили всю рекламу на платформі після того, як Маск очолив компанію. Чотири рекламодавці скоротили витрати на 92–98,7% порівняно з тижнем, що передував придбанню платформи, і до кінця року.

Водночас Twitter намагається повернути рекламодавців. Він представив низку ініціатив, запропонував безкоштовну рекламу, скасував заборону на політичну рекламу та надав компаніям більше контролю над розміщенням своєї реклами.

Соцмережа перезапустила підписку Blue 12 січня. Вона дає змогу редагувати публікації, завантажувати відео з роздільною здатністю 1080p, надає доступ до режиму читання (reader mode). Також користувачі з Twitter Blue бачитимуть удвічі менше реклами, отримають пріоритет у реплаях, згадках і пошуку, а також зможуть публікувати довгі відео й аудіо. 

Twitter пояснила, що компанія додала вимогу перевірки користувача за номером телефону, щоб боротися з ботами та для уникнення ситуації, коли користувач видає себе за іншу особу.

Соцмережа також планує запровадити золоті галочки верифікації для компаній та сірі галочки для урядових акаунтів.

За матеріалами forbes.ua
Обговорити з іншими читачами:
Погода