"Маю сказати, що реклама — це чудово, і кожен повинен цим займатися. Ми спробуємо додати рекламу і подивимося, на що вона вплине", - Ілон Маск.
Після того як Маск придбав Twitter у жовтні, рекламодавці покинули платформу соціальних мереж. Вони були стурбовані, що їхні оголошення можуть з’являтися поруч із неприйнятним контентом після того, як компанія втратила майже 80% свого персоналу.
Маск роками засуджував ідею реклами, і у 2019 році писав у Twitter, що він «ненавидить рекламу» і що компанія «витрачає ці гроші на покращення продукту».
Застосування реклами свідчить про зусилля Маска зміцнити довіру інвесторів до перспектив Tesla, поки через зростання конкуренції компанії довелося знизити ціни на автомобілі.
За матеріалами https://speka.media/
Після того як Маск придбав Twitter у жовтні, рекламодавці покинули платформу соціальних мереж. Вони були стурбовані, що їхні оголошення можуть з’являтися поруч із неприйнятним контентом після того, як компанія втратила майже 80% свого персоналу.
Маск роками засуджував ідею реклами, і у 2019 році писав у Twitter, що він «ненавидить рекламу» і що компанія «витрачає ці гроші на покращення продукту».
Застосування реклами свідчить про зусилля Маска зміцнити довіру інвесторів до перспектив Tesla, поки через зростання конкуренції компанії довелося знизити ціни на автомобілі.
За матеріалами https://speka.media/