LOVE Surprise від АТБ

Кохання, шоколад та ювелірні прикраси — у мережі АТБ стартує найромантичніша акція року! До Дня всіх закоханих один із найбільших ритейлерів країни разом з агенцією маркетингових сервісів Twiga`Go та Artnation Corporation LTD підготували сюрприз для споживачів. На полицях магазинів з’явились шоколадні смаколики з подарунком всередині.

Коментарі 2520

«АТБ — це не лише беззаперечна якість та різноманіття товарів. Це підтримка постійної комунікації з нашими споживачами, зокрема й через загальнонаціональні промокампанії у співпраці з нашими партнерами. Всесвітній день закоханих — ще один привід, щоб подякувати нашим клієнтам і стати на крок ближче до них», — зазначає генеральний директор корпорації «АТБ» Борис Марков.

Спеціально до акції був створений унікальний продукт — шоколадні яйця LOVE Surprise. Автором ідеї стала команда АТБ, а розробником дизайну яэць — Artnation Corporation LTD. Всередині них знаходяться 1000 золотих та 100 000 срібних прикрас та/або сертифікати на знижку від магазину «Укрзолото». Крім того, перші 200 000 учасників, які зареєструються на сайті акції, гарантовано отримають сертифікат на знижку до інтернет-магазину косметики Elfashop у розмірі 200 грн та підписку на кіно та телебачення від сервісу SWEET.TV на 30 днів.

«У повітрі вирує кохання, а в мережі АТБ це відчувається ще сильніше, адже на полицях з'явився LOVE Surprise! Ми вперше запустили акцію з подарунками, що знаходяться одразу в магазині, поруч з улюбленими продуктами. Подарунок вже всередині! Його можна потримати в руках і навіть перевірити свою інтуїцію, вибираючи серед десятка шоколадних яєць», — розповідає директор з маркетингу мережі АТБ Валерій Бондарь.

Крім сюрпризу всередині яйця знаходиться валентинка з QR-кодом. Відсканувавши його, власник потрапить на сайт акції, де отримає можливість виграти інші подарунки. Наприклад, один із сотні романтичних турів Україною, сертифікат на знижку до магазину Elfashop у розмірі 250 грн або підписку від сервісу SWEET.TV на 90 днів. Також кожен учасник автоматично бере участь у визначенні переможців, які отримають фантастичні подарунки: 5 смартфонів, 5 турів за кордон і 1 200 000 грн на придбання квартири.

«Під час новорічного промо споживачам так сподобалася ідея колеса фортуни, що цього разу ми вирішили повторити її, започаткувавши нову цікаву традицію. Умови акції стали ще простішими. Не потрібно запам'ятовувати адресу сайту — просто відскануйте QR-код зі смартфона та вигравайте подарунок мрії, яким зможете потішити кохану людину», — розповідає керуюча директорка Twiga`Go Альона Андрієвська.

Для спільної акції ритейлер об'єднав 17 брендів: Pepsi, Lay’s, Sandora, Агуша, Машенька, Чудо, Хрусteam, Cheetos, Mirinda, 7 Up, «Бархатные ручки», Rexona, Cif, Domestos, Snickers, Richard, Motto. Щоб придбати яйце LOVE Surprise зі знижкою 50%, потрібно покласти до кошика щонайменше один товар партнерів або здійснити покупку на суму від 100 грн без урахування вартості яйця LOVE Surprise або сплатити товари карткою АТБ від Райфу на касі магазину на будь-яку суму.

«Щоразу, коли ми починаємо планувати всеукраїнські акції, ми дивуємось тому, яка кількість брендів готова нас підтримати та долучитися до промо. Ми вдячні та цінуємо кожного, адже переслідуємо одну мету — бачити усмішки на обличчях наших щасливих споживачів», — коментує Олена Маковецька, керівниця трейд-маркетингового відділу ТОВ «АТБ-маркет».

До роботи над промо долучились одразу кілька агенцій омніканальної маркетингової групи Twiga Ukraine. Креативну ідею та дизайн розробила агенція Lions, створенням ролику зайнялось відеоагентство Lovivideo, а реалізацію проекту очолила агенція Twiga`Go.

 video

Акція триватиме з 02 лютого 2022 року по 13 березня 2022 року в магазинах мережі АТБ та в інтернет-магазині АТБ за умови наявності шоколадних яєць LOVE Surprise. Умови шукайте на сайті: http://love.atbmarket.com.

За матеріалами пресрелізу

Обговорити з іншими читачами:
Погода