LOVE Surprise від АТБ продовжується: ще більше подарунків та нові умови акції

На початку лютого в мережі магазинів АТБ стартувала акція LOVE Surprise, яка настільки сподобалась споживачам, що стала ще більшою! Ще більше романтики та подарунків і ще більше можливостей для споживачів мережі.

Коментарі 1835

Разом з агенцією маркетингових сервісів Twiga`Go та Artnation Corporation мережа АТБ створила унікальний продукт — шоколадні яйця LOVE Surprise. Всередині них знаходяться 1000 золотих та 100 000 срібних прикрас та/або сертифікати на знижку від магазину «Укрзолото».

Через два тижні після запуску промо мережа АТБ вирішила збільшити подарунковий фонд, а саме додати 10 турів на острови. Крім того, змінилися правила участі. Тепер не обов'язково влаштовувати забіг по магазинах мережі, щоб знайти шоколадне яйце. Достатньо здійснити покупку на суму 250 грн, зокрема придбати щонайменше один товар партнера та зареєструвати код із чека на сайті http://love.atbmarket.com. А отже, тепер в акції може взяти участь ще більше людей, змагаючись за подарунки. Тим не менш, попередні умови участі в акції теж залишаються актуальними.

«Ажіотаж навколо акції зростає щодня, тому ми вирішили дати їй друге дихання. Адже коли, як не в найромантичніший місяць року, показувати своє кохання та вдячність нашим покупцям!», — зазначає генеральний директор корпорації «АТБ» Борис Марков.

Перші 200 000 учасників, зареєстрованих на сайті акції гарантовано отримають сертифікат на знижку до інтернет-магазину косметики Elfashop у розмірі 200 грн та підписку на кіно та телебачення від сервісу SWEET.TV на 30 днів. Також учасники матимуть змогу виграти один із сотні романтичних турів Україною, сертифікат на знижку до магазину Elfashop у розмірі 250 грн або підписку від сервісу SWEET.TV на 90 днів. Кожен учасник автоматично бере участь у визначенні переможців, які отримають фантастичні подарунки: 5 смартфонів, 5 турів Європою, 10 турів на острови і 1 200 000 грн на придбання квартири.

«Ці шоколадні яйця — справжнісінький бестселер! Але ми не могли допустити, щоб охочі залишилися без подарунку, навіть коли яйця закінчаться. Тому доповнили правила гри, щоб усі наші споживачі змогли випробувати вдачу та позмагатися за вау-подарунки. Умови стали ще простішими, а подарунків — ще більше», — розповідає директор з маркетингу мережі АТБ Валерій Бондарь.

Об'єднана команда омніканальної маркетингової групи Twiga Ukraine, до якої потрапили експерти креативної агенції Lions, відеоагентства Lovivideo та агенції Twiga`Go, адаптувала ролик і змінила креативи за лічені дні.

«Ми гнучко плануємо усі можливі шляхи розвитку подій. Зокрема, пропрацьовуємо випадки, коли акції набирають шаленої популярності, а бажання дарувати споживачам радість тільки зростає. Саме це сталося зараз. У мережі АТБ розширили акцію, ми оперативно оновили креативи та вже готові до проведення акції за двома механіками!», — розповідає керуюча директорка Twiga`Go Альона Андрієвська.

Щоб придбати яйце LOVE Surprise зі знижкою 50%, потрібно покласти до кошика щонайменше один товар партнерів або здійснити покупку на суму від 100 грн без урахування вартості яйця LOVE Surprise або сплатити товари карткою АТБ від Райфу на касі магазину на будь-яку суму. Щоб взяти участь в акції іншим способом достатньо придбати товарів на 250 грн включно з товаром партнерів та зареєструвати код з чека на сайті акції. Партнери акції: Pepsi, Lay’s, Sandora, Агуша, Машенька, Чудо, Хрусteam, Cheetos, Mirinda, 7 Up, «Бархатные ручки», Rexona, Cif, Domestos, Snickers, Richard, Motto.

Механіка акції з реєстрацією кодів з чеків діє з 15 лютого до 13 березня 2022 року включно в магазинах мережі АТБ та в інтернет-магазині АТБ. Детальні умови шукайте на сайті: http://love.atbmarket.com.

 video
За матеріалами пресрелізу
Обговорити з іншими читачами:
Погода