Любов до продукту через любов до процесу створення

Інноваційна броварня New Brew випустила презентаційний міні-фільм про виготовлення локального крафтового пива

Комментарии 1128

Наприкінці весни відбулася помітна подія для усього пивного ринку України: з’явився новий перспективний гравець, якому належить вивести стандарти українського пивоваріння на якісно новий рівень. Доки прагнення створювати еталонно якісне українське пиво втілюється у реальність через щоденну працю фахівців New Brew, а продукт поступово торує шлях до сердець споживачів, компанія випустила 5-хвилинний презентаційний фільм про новостворений завод. За виробництво іміджевого ролика взявся знаний український продакшн Red Glass. Зйомку очолив відомий український кінорежисер та кліпмейкер Любомир Левицький.

Місце подій – містечко Жашків Черкаської області та його мальовничі, екологічно чисті, засіяні злаковими культурами околиці, де розташовані потужності підприємства. У ролі акторів виступили безпосередньо співробітники New Brew: тут ми бачимо керівників, працівників лабораторії, технолога, агронома тощо, які один за одним фахово розкривають перед глядачем всю драматургію виробничого процесу. Оповідь міні-фільму вільно рухається від одного ключового персонажа до іншого, у кількох штрихах зображуючи їхні особисті життєві погляди та ставлення до роботи, логічно пов’язуючи людські принципи з професійними. Так, пазл до пазлу, складається суцільна картина цього величезного, складного і надзвичайно точного механізму під назвою «пивний завод», де кожна дрібниця має значення; де основною рушійною силою виступає людина, її творчість та інтелект; де працівники щодня злагоджено взаємодіють один з одним заради спільної мети – зробити разом такий продукт, який би гідно оцінив споживач і яким би пишалася вся Україна.

Говорячи про центральну ідею фільму, виконавча продюсерка Яна Алтухова наголосила на антропоцентричності задуму: «На мій погляд, у нас вийшов чудовий ролик, дуже натхненний і світлий. Його ключова ідея в тому, що все починається з кожного з нас, з нашого сумління, натхнення і праці, яку потрібно виконувати з любов'ю. Ми хотіли показати людей, які люблять те, що вони роблять, і заряджають цією любов'ю всіх навколо». Режисер Любомир Левицький також погодився, що першочергове в будь-якому творчому процесі – це команда: «Важливо було донести любов до продукту через любов до процесу створення. Ми показали людей, які живуть тим, що роблять. Це – іхній світ, їхнє натхнення і душа. Ми хотіли продемонструвати, як всі ці почуття безпосередньо впливають на якість самого продукту. Ці очі героїв, які горять, та натхнення, з яким вони описують процес створення пива, неможливо підробити», – поділився власними враженнями творець відеоролика.

«Режисер Любомир Левицький відштовхувався від наших побажань, але ми дуже раді, що наші бачення збіглися. Наше позиціювання – локальний виробник крафтового пива – вимагає і відповідних підходів. Ми хочемо донести до широкого споживача ідею, що крафт може коштувати не так дорого, як всі звиклися думати, але водночас це принципово інший напій порівняно з вихолощеним пивом гігантських виробників. Ми досягаємо цього за рахунок талановитих людей, і ми їх показуємо, і за рахунок прекрасних інгредієнтів, якими багата наша земля, і за рахунок висококласного обладнання, яке маленькі пивоварні не завжди можуть собі дозволити. Таким чином ми наближаємо крафт до широкого кола прихильників пива, виховуємо гарний смак і працюємо з локальними ресурсами, що зараз є світовим трендом», – підсумувала директорка з комунікацій Групи Компаній «Нові Продукти» Олена Селютіна.

Броварня нового покоління New Brew працює з квітня 2020 року, і від початку має все необхідне для здійснення амбітних планів із завоювання прихильності українського споживача: новітнє німецьке устаткування, налагоджені сучасні автоматизовані процеси, сумлінний кваліфікований персонал. А головне – низку непорушних принципів, які були закладені у нове починання ще раніше за першу цеглину: це категорична відмова від мальтозної патоки та інших «сумнівних» домішок, що прискорюють чи здешевлюють процес виробництва, відсутність фільтрації пива для забезпечення автентичного смаку, використання лише місцевих інгредієнтів (за винятком хмелю, поки що експортованого з Німеччини) задля повернення Україні почесного звання «житниці Європи». Наразі компанія випускає три сорти крафтового пива «Жашківський Кабан», що постачаються у понад 40 тисяч українських торговельних точок, а чотири різновиди кегового пива New Brew представлені в популярних мережах пива на розлив у всій країні. Найближчим часом планується поповнення сортової лінійки та створення низки нових брендів.

 video
За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie