Люди бачать вдвічі більше відеореклами, ніж думають — дослідження

Компанії Google та Kantar за допомогою технології відстеження руху очей провели дослідження перегляду відеореклами людьми протягом дня

Комментарии 885

Партнером дослідження стала компанія Eye Square, якій належить технологія Eye Tracking.

Експеримент відбувся в Австралії. Його учасникам пропонувалося одягти спеціальні окуляри, що слідкують за поглядом,і не знімати їх цілий день.

За даними дослідження, 51% рекламного часу, який транслювався на різних екранах, люди тримали погляд на екрані. Це вдвічі перевищує типовий час перегляду відеореклами, який декларували учасники експерименту.

Найкраще утримувала увагу глядачів реклама в Youtube – 64%. Але слід зауважити, що ця платформа належить одному з ініціаторів дослідження, компанії Google. Достойні показники продемонструвати також кабельне та діджитал ТВ – 54%, і ефірне та супутникове ТВ (FTA TV) – 49%.

Загалом, очевидним висновком дослідження стала значна різниця між декларованим, та реальним часом перегляду відеореклами.  Цікаво, що 43% учасників дослідження час від часу дивились відео на телевізорі, планшеті, телефоні чи ноутбуці, паралельно займаючись іншими справами.

Керівник відділу маркетингу Google Australia Марк Вілер відзначив, що на показники перегляду реклами жодним чином не впливав розмір екрану. Значно більший вплив на обсяг перегляду, за його словами, мала якість контенту рекламного ролику.

За матеріалами прес-релізу. 

Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie