Про це йдеться в Digital 2023, останньому щорічному звіті про соціальні медіа та цифрові тенденції в усьому світі від соціального креативного агентства We Are Social і компанії Meltwater, що займається дослідженнями соціальних мереж і медіа.
Основна статистика
- За минулий рік середньодобове використання Інтернету скоротилося майже на 5% і зараз становить 6 годин 37 хвилин.
- Середній час, проведений у соціальних мережах, збільшився до понад 2,5 годин на день — на 40 хвилин більше, ніж час, витрачений на перегляд трансляцій і кабельного телебачення.
- Зараз люди віком від 16 до 34 років частіше відвідують соціальну мережу, шукаючи інформацію про бренди, ніж користуючись пошуковою системою (48% проти 45%).
- Половина користувачів соціальних мереж у світі стверджують, що вони активно відвідують соціальні платформи, щоб дізнатися більше про бренди та переглянути їхній контент.
- Зростання кількості пошукових запитів у TikTok привернуло заголовки газет, але останні дані свідчать про те, що користувачі соціальних мереж вважають за краще місце для пошуку в Instagram.
- TikTok очолює світовий список платформ соціальних медіа, коли справа доходить до часу, проведеного одним користувачем на пристроях Android, за нею йдуть YouTube і Facebook.
Дослідження показує, що люди шукають більш цілеспрямованого використання Інтернету, приділяючи увагу якості, а не кількості. Це здається дискусійним, враховуючи зростання платформ, таких як TikTok; але це, звичайно, те, що вони проводять більше часу в соціальних мережах, платформи, які вони використовують, змінюються, і те, як вони їх використовують по відношенню до брендів, також змінюється.
Маркетологи мають краще розуміти роль різних соціальних платформ у шляху клієнта та надавати відповідний контент, який може привернути увагу та залучити як там, так і в інших цифрових каналах.