Люксоптика та Banda створили тест для перевірки зору в Instagram

Проект Instoptica допоможе українцям вчасно виявляти погіршення зору

Комментарии 1162

Українці не люблять офтальмологів

В Україні немає звички регулярно перевіряти зір. За статистикою, 69% українців віддають перевагу самолікуванню та не звертаються до офтальмолога. В результаті — кількість випадків погіршення зору в нас зростає на 4% щороку.

Найбільша мережа оптик в Україні Люксоптика хоче подолати цю проблему. Нашим спільним завданням стало запросити якомога більше людей пройти професійну перевірку зору в найпростіший для них спосіб.

На здоров`я часу не вистачає

У нас всіх одна проблема – щоб зайнятися власним здоров’ям часу ніколи не вистачає. Проте в нас завжди є вільна хвилинка позалипати в Instagram. У середньому ми гортаємо стрічку близько години на день, і це погіршує не тільки нашу продуктивність, а й зір.

Ми вирішили перетворити причину погіршення зору на інструмент його збереження. Разом із Люксоптикою ми створили проект Instoptica – перший тест для перевірки зору в Instagram-stories.

Як це працює

Гортаючи сторіз, ти натрапляєш на ту, що ми зробили для Люксоптики. Достатньо тримати телефон у руці на рівні очей. Якщо текст на екрані видно добре – гортай далі, якщо видно погано – зроби свайп вгору та отримаєш результат із своєю діоптрією. В кінці тесту кожен отримує купон на безкоштовну консультацію з офтальмологом Люксоптики.

Instagram-кампанія за межами Instagram

Щоби більше людей пройшли тест, ми створили інтерактивну зовнішню рекламу. Достатньо зісканувати Instagram-мітку з плакату чи сітілайту, і перевірка зору вже на твоєму екрані. Так у нас вийшла Instagram-кампанія за межами Instagram.

Результати

Кожен 7-й користувач, який пройшов тест, виявив у себе погіршення зору різного рівня.

6970 людей записалися на консультацію до офтальмолога Люксоптики.

Проект Instoptica досі триває. Мерщій на перевірку!

 Instoptica. The first eye test in Instagram-stories
За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода