M&M's відмовиться від образів цукерок у своїй рекламі на невизначений термін. Про це повідомляє The Wall Street Journal із посиланням на заяву представника компанії.
Місце маскотів займе комік Майя Рудольф, яка тимчасово стане представником бренду та зіграє головну роль у рекламі. Вона вийде вже у лютому. «Цукерки, що говорять», як і раніше, зображатимуться на упаковках цукерок і в акаунтах бренду в соціальних мережах.
Рішення призупинити зйомки реклами з драже, що говорять, було прийнято після того, як в образи персонажів були внесені зміни. Нові образи героїв спричинили бурхливі суперечки в інтернеті. Це продемонструвало бренду, що «навіть взуття цукерки може бути роз'єднувальним, а M&M's прагне об'єднати людей», повідомив виданню представник бренду.
Нагадаємо, у січні 2022 року M&M's оголосив про ребрендінг головних героїв своїх рекламних кампаній — антропоморфних драже. Бренд вирішив оновити зовнішність та риси характеру Червоного, Жовтого, Помаранчевого, Синього, Зеленої та Коричневої, щоб вони краще відповідали інтересам аудиторії та відображали сучасний тренд на інклюзивність.