M&M's запустить у продаж «жіноче» шоколадне драже

Бренд випустив драже в «жіночій упаковці», а також оголосив грант на найкращу представницю інклюзивного руху

Коментарі 834
Бренд M&M's запустить у продаж «жіноче» шоколадне драже — інклюзивне пакування десерту прикрасять маскоти Фіолетова, Коричнева та Зелена. Вони зображені вгору ногами, щоб наголосити на важливості жінок-інфлюєнсеров, які змінюють світ. Випуск колекції присвячений майбутньому Міжнародному жіночому дню, що відзначається 8 березня.

Креатори зазначили, що у тематичній лінійці всі цукерки мають жіночий рід. Одним з головних персонажів принту стала Фіолетова — новий маскот бренду, який символізує прийняття гендерних особливостей та інклюзивність.
Також компанія закликала своїх шанувальників до 15 січня запропонувати та обрати представниць феміністського руху, чия діяльність позитивно впливає на суспільство. Найкращі з них отримають грант на $10 тис. Наприклад, як кандидатки на грант M&M's виділив учасниць хіп-хоп дуету Aint Afraid, графіті-художницю LeDania, дизайнера Barbiana Liu та кондитера Ліз Джанін Марек, відому своїми скульптурними тортами.

Крім того, холдинг Mars Wrigley перерахує $1 з продажу кожної упаковки драже з колекції в некомерційну організацію We Are Moving The Needle на підтримку представниць звукозаписної індустрії і пожертвує $300 тис. в Інститут з гендерних питань у ЗМІ, який заснувала актриса Джина Девіс для дослідження проблеми дискримінації за ознакою статі в медіа.

Обговорити з іншими читачами:
Погода