Мінцифра закликає не витрачати час на пошуки складних відповідей

До новорічних свят команда Міністерства цифрової трансформації запускає комунікаційну кампанію «З Гідом все просто», що підтримується USAID.

Коментарі 1672
Це нагадування про всі можливості ресурсу «Гід з державних послуг» та заклик не витрачати час на пошуки складних відповідей.

Гід з державних послуг існує понад рік. У серпні 2020-го Мінцифра презентувала онлайн-портал, де зібрано інформацію про всі послуги, що надаються держустановами. На онлайн-порталі можна знайти інформацію про понад 2000 послуг, які розподілені за сферами діяльності та впорядковані за життєвими подіями.

«Ми запустили Гід, щоб людям більше не доводилося “просто запитувати” в держорганів або платити посередникам. Відтепер на одному ресурсі є вся актуальна інформація, що допоможе в будь-якій життєвій ситуації зорієнтуватися, як отримати потрібну держпослугу. Понад 1,6 мільйонів українців вже скористалися Гідом, а щодня ресурс відвідують близько 10 тисяч нових користувачів», — зазначила Людмила Рабчинська, Заступниця Міністра цифрової трансформації.

Кампанія реалізується в межах «Я відчуваю зміни» за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID), USAID Transformation Communications Activity.
 video
 video
 video
За матеріалами прес-релізу
Обговорити з іншими читачами:
Погода