Це нагадування про всі можливості ресурсу «Гід з державних послуг» та заклик не витрачати час на пошуки складних відповідей.
Гід з державних послуг існує понад рік. У серпні 2020-го Мінцифра презентувала онлайн-портал, де зібрано інформацію про всі послуги, що надаються держустановами. На онлайн-порталі можна знайти інформацію про понад 2000 послуг, які розподілені за сферами діяльності та впорядковані за життєвими подіями.
«Ми запустили Гід, щоб людям більше не доводилося “просто запитувати” в держорганів або платити посередникам. Відтепер на одному ресурсі є вся актуальна інформація, що допоможе в будь-якій життєвій ситуації зорієнтуватися, як отримати потрібну держпослугу. Понад 1,6 мільйонів українців вже скористалися Гідом, а щодня ресурс відвідують близько 10 тисяч нових користувачів», — зазначила Людмила Рабчинська, Заступниця Міністра цифрової трансформації.
Кампанія реалізується в межах «Я відчуваю зміни» за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID), USAID Transformation Communications Activity.
Гід з державних послуг існує понад рік. У серпні 2020-го Мінцифра презентувала онлайн-портал, де зібрано інформацію про всі послуги, що надаються держустановами. На онлайн-порталі можна знайти інформацію про понад 2000 послуг, які розподілені за сферами діяльності та впорядковані за життєвими подіями.
«Ми запустили Гід, щоб людям більше не доводилося “просто запитувати” в держорганів або платити посередникам. Відтепер на одному ресурсі є вся актуальна інформація, що допоможе в будь-якій життєвій ситуації зорієнтуватися, як отримати потрібну держпослугу. Понад 1,6 мільйонів українців вже скористалися Гідом, а щодня ресурс відвідують близько 10 тисяч нових користувачів», — зазначила Людмила Рабчинська, Заступниця Міністра цифрової трансформації.
Кампанія реалізується в межах «Я відчуваю зміни» за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID), USAID Transformation Communications Activity.
video
video
video
За матеріалами прес-релізу