Місто, яке обороняється. Агенція Doris створила воєнний логотип обласного центру

24 лютого звичне життя українців зникло. Як і зникли звичні міста. Замість них — повиростали фортеці в очікуванні ворожого штурму: мішки з піском, блокпости, «їжаки»…

Коментарі 1282

Для одного з таких міст брендингова агенція Doris зробила воєнний редизайн, який відзначили на вітчизняному й міжнародному рівнях. Робота «Defensive Logo of Zhytomyr» отримала срібло, дві бронзи й шортліст на Kyiv International Advertising Festival (КМФР) та була визнана на європейському рівні, здобувши два срібла й бронзу від Art Directors Club of Europe (ADC*E).

 video

Житомир — один з небагатьох обласних центрів, які мають свій логотип. Тобто справді «свій» — не формальний, а живий, рідний. Doris розробили його ще 2014 року, і цей знак міцно вріс у ДНК міста. Міськрада, транспорт, асфальт, різдвяні будиночки — логотип відтворюється і супроводжує житомирян повсюди.

Але в Україну прийшла війна. Тихе, мирне, привітне місто змінилося. Житомир мав показати протилежну сторону: стійкість, організованість і здатність захищатися. Разом з ним мав трансформуватися і логотип.

Всі ініціативи, направлені на захист міста, дизайнери відобразили під єдиним символом. У нього той же знайомий силует, але форма й глибина віддзеркалюють нову реальність.

Гібрид з літери та «їжака» вселяє спокій, адже він транслює зібраність, готовність оборонятися і силу відстояти право Житомира жити по-своєму. 

Крім того, новий потужний логотип — це знак впевненості. Впевненості, що ми обов’язково переможемо — і Житомир, як і всі міста, повернеться до свого красивого й квітучого вигляду!

За матеріалами пресрелізу 

Обговорити з іншими читачами:
Погода