Висновок зроблений на основі порівняння бази даних WARC Effective 100 з базою даних Aprais оцінок клієнта та агентства. Подальше дослідження Чи міцніші стосунки дають сильніші результати? демонструє, де найбільш міцні й ефективні стосунки, і вказує на те, на чому бренди та агентства повинні зосередити свої зусилля на розвитку ефективної культури партнерства, яке вони будують.
Загалом показники стосунків були сильнішими в парах клієнт-агенція, які отримали нагороду за ефективність.
- 68% агентств, які були нагороджені за ефективність, отримали вище середнього від своїх клієнтів.
- 67% клієнтів, які були нагороджені за ефективність, отримали бали вище середнього від своїх партнерів-агентств.
Де стосунки кращі
- Стратегія. Це дисципліна, для якої команди-переможці демонструють найбільше зростання балів порівняно із середніми балами взаємовідносин. І це стосується випадків, коли клієнти оцінюють свої агентства та коли агентства оцінюють клієнтів, показуючи, що команди з обох сторін стосунків повинні брати участь у стратегії, що лежить в основі чудових маркетингових ідей.
- Довіра. На команду можна покластися, вона буде працювати чесно. Це була поведінка з найвищими балами як для клієнтів, так і для агентств, а також чітка та позитивна відмінність при порівнянні команд, які отримали нагороди, із загальним середнім показником.
- Виклик. Команда використовує ініціативу, щоб кинути виклик статус-кво і не дозволяє конфлікту залишатися без уваги. Це поведінка, яка демонструє найбільшу різницю між середніми відносинами та переможцями нагород.
«Це має серйозні наслідки для маркетологів та їхніх агентств — і, можливо, для будь-яких ділових відносин. Оскільки невизначеність продовжує домінувати в діловому світі, важливість міцних стосунків, які можуть пережити потрясіння, стає зрозумілою», – Емі Роджерс, голова WARC Creative, WARC.