Міцне доповнення: NCG DIEVO розширює співпрацю з Bayadera Group

Найбільший алкогольний холдинг України Bayadera Group та digital-центрична рекламна агенція DIEVO, що є частиною холдингу NCG (Nostra Communication Group), зміцнюють взаємодію. Уже на першому етапі новий рівень взаємин був підтверджений успішною реалізацією двох рекламних кампаній для брендів «Хлібний Дар» та «Вакцина» у другій половині весни.

Комментарии 1133

Комунікаційною метою обох кампаній Bayadera Group було збільшення знання про бренди компанії й досягнення максимального охоплення аудиторії. При цьому бренди концептуально відрізняються: якщо «Хлібний Дар» — флагман горілчаної продукції в Україні, то «Вакцина» — принципово новий продукт, який до цього не був представлений на ринку. Запуск такого продукту вимагав одночасно креативного підходу й виважених дій. Необхідний баланс був знайдений завдяки фокусу на новинній подачі.

Кампанії реалізовувались паралельно з середини квітня по кінець травня 2021 року. Для обох брендів фахівці DIEVO розробили свої підходи для просування. Як результат, обидві кампанії охопили від 4,5 до 7 млн цільової аудиторії. Максимального покриття ЦА вдалося досягти завдяки більш ніж 30 млн рекламних контактів по кожному з брендів.  Всі поставлені клієнтом KPI були виконані.

 video

«Ми раді, що наші надійні партнери Bayadera Group, з якими ми працюємо вже не перший рік, вирішили розширити співпрацю з нами й довірили такий значний напрямок, як горілчана категорія. Працювати як із популярним брендом «Хлібний Дар», так і з інноваційним проєктом «Вакцина» нам особливо важливо. І ми пишаємось тим, що команда агенції вже продемонструвала високі результати й готова переходити до наступних етапів співпраці», — коментує Дмитро Катрич, Business Development Director холдингу NCG.

«Bayadera Group давно й плідно співпрацює з NCG за різними напрямками — медіарозміщення, розробка стратегій, креатив, — тому ми задоволені новим рівнем нашої взаємодії. Для горілчаного напрямку, який потребує особливої прискіпливості й відповідальності, ми обрали саме їх, бо команді вдалося переконати нас професійним підходом і глибоким розумінням сутності кожного з брендів, що й дозволило якісно побудувати кампанію», — зазначає Олександр Пономарчук, маркетинг директор горілчаного напрямку Bayadera Group.

Чотирирічна співпраця NCG DIEVO та Bayadera Group почалася з брендів Diageo, а саме — з Johnnie Walker, Captain Morgan, Gordon's, Bells та інших. Ключовими  напрямками роботи залишаються медіарозміщення, продакшен креативних матеріалів, розробка сайтів і дизайну.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода