М’ясииильний заряд Мортадельок у новій рекламі Глобино від NCG

Компанія «Глобино» разом із рекламно-комунікаційним холдингом NOSTRA Communications Group (NCG) за ефективної співпраці з командою Starlight Brand Content на початку осені увімкнули енергетичний запал працівників у новій рекламній кампанії.

Комментарии 1150

Спільна співпраця клієнт+партнери на всіх етапах проекту, від розробки ідеї до виробництва та донесення необхідного повідомлення до цільової аудиторії, дозволила створити якісну кампанію у якій сардельки «Мортадельки» від Глобино стали «м’ясними батарейками», що допомагають побороти втому та всесильну прокрастинацію. Ідея такої трансформації «Мортадельок» народилася у креативно-стратегічному відділі NOSTRA Communications Group.

«Як заявити про сардельки зрозумілим для аудиторії меседжем?

Взяти буденні ситуації на роботі (куди кожен хоч раз приносив судочок із сардельками ;) й показати, як Мортадельки допомагають активно розрулювати навіть найбільш рутинні завдання! Герої роликів – робітники на будівництві та білі комірці – смакують сардельки, заряджаються силою і вражають своїм завзяттям, коли тоді як їхні стомлені колеги поставили світ на паузу. Ми створили якісні ролики, які виділяють бренд серед конкурентів. Ці відео стартували як спонсорські ролики на телеканалах СТБ, Новий та ICTV, а згодом з’явилися і в digital-просторі», – розповідає начальник відділу маркетингу Марина Горобець.

«Працюючи над ідеєю, ми відштовхувалися від того, що в сьогоднішньому світі люди постійно поспішають і все частіше їдять на ходу. М'ясні сардельки – той елемент, який допомагає їм перебувати в активній фазі і є гарною альтернативою іншим стравам. Смачні й поживні сардельки заряджають нас силою даючи нам енергію, але «Мортадельки» – це не просто сардельки, це «м’ясні батарейки», що заряджають незвичайною силою – «М’ясилою!!». Так з'явилися «Сардельки Мортадельки» – м'ясні батарейки», — розповідає автор ідеї, креативний стратег NOSTRA Communications Group Андрій Чуйко.

«Сьогодні в категорії м'ясних продуктів існує дуже велика конкуренція, як на полицях, так і в думках споживачів. Тому, незважаючи на досить високий рівень обізнаності про компанію «Глобино», його потрібно підтримувати й нарощувати. Синергія ТВ та digital-активності найбільш ефективно виконує це завдання. Я хочу подякувати клієнту – він довів усім нам, що якісну креативну ідею, за розуміння та підтримки всіх учасників процесу, можна реалізувати швидко і якісно! Вдячний нашим партнерам Starlight Brand Content, які змогли зробити неможливе для того, щоб реалізувати активність! І всій нашій великій команді, холдингу NCG, команді NOSTRA media, нашим інтернет-профі з діджитал-агенції DIEVO, яка продовжує допомагати якісно реалізовувати стратегію інтернет-активації», — коментує директор рекламної агенції NOSTRA Media Дмитро Катрич.

 video
 video
За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода