Міжнародна спільнота зацікавилася дослідженням ВРК

Результати опитування рекламних агенції про стан справ під час війни, яке Всеукраїнська Рекламна Коаліція провела у липні 2022 року, викликали інтерес у іноземних профільних ЗМІ та асоціацій.

Коментарі 1475

Англомовну версію дослідження “Пульс рекламної індустрії”, що є унікальним зрізом рекламного ринку країни за півроку війни, було поширено серед іноземних профільних ЗМІ та асоціацій.

Дослідження було опубліковано на міжнародному медіа ресурсі Little Black Book (LBB) в рамках співпраці з ВРК.

Little Black Book — це платформа, яка надає широкі можливості креативним компаніям представити себе на міжнародній арені. Маркетологи великих брендів відвідують сайт щодня. Щомісяця його читають 400 000 користувачів зі всього світу, і багато агентств вважають його найкращим способом розповісти про свою діяльність. Ресурс є платним, але члени ВРК мають безкоштовну підписку на рік на платформі LBB.

Крім того, матеріали опублікували провідний глобальний ресурс для маркетологів AdForum, Європейська асоціація комунікаційних агенцій EACA та декілька ЗМІ різних країн ЄС.

Англомовна версія дослідження за посиланням

Україномовна версія дослідження за посиланням

sostav.ua

Обговорити з іншими читачами:
Погода