Міжнародна мережа Stagwell оголосила про придбання української PEP Group

Stagwell (NASDAQ: STGW), міжнародна мережа маркетингових компаній, сьогодні оголосила про придбання PEP Group, продакшн компанії зі створення та адаптації контенту. PEP Group приєднається до Locaria, лінгвістичної контент-агенції Stagwell.

Коментарі 1257

Заснована в Україні PEP Group вже  12 років виробляє та адаптує маркетинговий контент для провідних міжнародних брендів, включаючи Kimberly-Clark, Colgate-Palmolive і Church & Dwight.

«Головний офіс PEP Group був та залишається в Києві. Надзвичайно важливо, що інтерес західних інвесторів до українських компаній зберігається незважаючи на поточну ситуацію. Це говорить, що український бізнес давно працює за правилами цивілізованого світу, український креативний сектор не поступається американському та європейському, таланти наших професіоналів визнані та затребувані в усьому світі», - зазначив засновник PEP Group - Михайло Піменов, який залишиться в Locaria у ролі Виконавчого віце-президенту по Креативному Контенту.

«Я рада вітати Мішу та його команду експертів у Locaria. Прибираючи традиційні вузькоспеціалізовані підходи та об’єднуючи виробництво та локалізацію, ми зможемо запропонувати більш привабливий міжнародний контент та більшу ефективність», – сказала головний операційний директор Locaria – Ліндсі Хонг (Lindsay Hong). «Це чудово, що ми змогли укласти цю угоду, незважаючи на поточні події, щоб наші клієнти могли й надалі користуватися відмінною експертизою українських професіоналів».

«Сучасним маркетологам потрібні масштабовані контент-рішення, які дозволяють глобальним брендам зв’язуватися зі споживачами на будь-якому ринку. Придбання PEP Group ще більше розширить спектр послуг Locaria, які створюють неймовірну цінність для наших агентств і клієнтів у мережі Stagwell», — сказав голова та генеральний директор Stagwell Марк Пенн (Mark Penn).

«Майстерність PEP Group у виробництві та досвід надання експертних послуг означають, що ми можемо краще співпрацювати з рекламодавцями в усіх аспектах виробництва маркетингового контенту, від досліджень і аналізу протягом виробництва, до активації та оптимізації медіа, забезпечуючи ще більшу цінність для наших клієнтів у всьому світі», – сказав Генеральний директор Locaria – Ханнес Бен (Hannes Ben).

За матеріалами пресрелізу

Обговорити з іншими читачами:
Погода