Мабуть, перший VR-корпоратив в Україні

Publicis Groupe Ukraine провела першу VR-вечірку. Спілкування, квести, танці – все, як завжди, тільки у β-версії віртуального світу VR Publicis Groupe.

Комментарии 1128

Раніше щороку усі команди агенцій та департаментів Publicis Groupe відзначали день народження групи на спільній корпоративній вечірці, але через COVID-19 такий захід у класичному офлайн-форматі став неможливим. Месенджери, ZOOM, Teams - не надто ефективні, коли йдеться про емоційний зв’язок і хімію усередині інтегрованих команд міжнародної комунікаційної групи.

Креативний мозок сприймає будь-які обмеження, як можливість змінити правила гри і світ навколо. Тож у команди world-changing агенції Saatchi & Saatchi Ukraine з’явилася ідея організувати VR-івент для колег на платформі VRChat.

Після цього почався процес створення віртуального світу без залучення девелоперів, використовуючи внутрішній ресурс Saatchi & Saatchi Ukraine.

Агенція створила у VRChat цілий віртуальний острів Publicis Groupe, на якому кожен зміг знайти для себе заняття чи розвагу. У той же час гравці могли спілкуватися між собою через мікрофон, так само як у Teams, Zoom чи Meets. Також учасники вечірки взаємодіяли між собою та навколишнім середовищем – разом проходили квест, грали з м’ячем та навіть танцювали. Все, як на справжньому корпоративі :).

VRChat-ом можна користуватися як за допомогою шолома віртуальної реальності, так і звичайного комп’ютера. Окрім цього, команда помістила у віртуальний світ Publicis Groupe “бота”, яким можна було керувати за спеціальним лінком під час прямої YouTube-трансляції. Тож на “вечірку” можна було потрапити навіть зі смартфона, без реєстрацій та смс.

Креативний директор, арт-директор і копірайтер стали геймдизайнерами, дизайнери – концепт-художниками і 3d-моделерами, дивлячись на результати – вийшло неабияк.

 video
За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Effie
Погода