Madcats плюс Katacult – завжди лють

Madcats створили бренд та айдентику для Katacult

Комментарии 871
Спочатку була ідея. Потім директорським тоном її так-сяк донесли маркетологам, ті знайшли рекламне агенство, – дуже серйозне, з безліччю медалей та нагород, – а там понеслося: давайте ведмедю пришиємо третю руку, хай герой буде ліліпутом, а героїня гратиме в гольф. 

Можна й так, але не з Katacult. Тут була потрібна команда, що розуміє не слова, а енергію, люди з тусовки, яким не треба пояснювати, що круто, а що ні. Кращий хід в цьому випадку – роззирнутися навколо. На концерті, в барі, на дискотеці чи виставці із бокалом в руці: десь поруч обов’язково є талановитий дизайнер, копірайтер, артдиректор тощо. І скоріш за все, із агентства Madcats.

Бренд та айдентика Katacult – для своїх і від серця. Приклад того, як можна самоорганізуватися без імейлів та зустрічей в піджаках. Нам всім не вистачало нормального івент-агентства, що б поєднало в собі організацію і висвітлення цікавих музичних та культурних подій. Ще більше кайфу додала можливість працювати з друзями: Madcats плюс Katacult – завжди лють. 

Лиш тільки брендбук був готовий, весь центр Києва знав про нове ім’я: плакати в помаранчево-чорних кольорах із стилізованим хрестом-логотипом розірвали сіру монотонність стін та парканів. Вони самі кидались в очі, не помітити було неможливо. Спрацювала айдентика й у мережі: квитки на івенти Katacult розходилися за години.

Крім яскравості та тиражу було ще одне. Взявши потужний окультний символ за знак, ми апелювали до первісних людських відносин із музикою та ритмом. Потяг вмикається підсвідомо, як тільки бачиш хрест. Приблизно теж саме відбувається, коли мимоволі рухаєшся в такт пісні, навіть не слухаючи її, як слід.
А ще ми придумали брендити найнеймовірніші речі. Якщо з футболками та стандартним мерчем все зрозуміло, то лого на батарейках, жуйках і вакуумних упаковках із супермаркетів – це вже стиль.
За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода