Madcats розробили брендинг із піксельною качечкою для омивача скла «Organic Prink»

Madcats перетворили банальний омивач скла у чарівний бренд із піксельною качечкою, на ім’я Норберт.

Комментарии 1708

Брендинг

Дизайн омивачів безжальний у своїй передбачуваності: якщо морський бриз — на петівській пляшці буде криво відфотошоплений морський бриз. Якщо морозна свіжість — обовʼязково сніжинки. Коротше, омивачі — навʼязливий та прямолінійний несмак.

Коли в Madcats розмірковують про естетику бренду, вони завжди прагнуть до відповідності суті та форми. І щось красиве та акуратне не вʼязалось з естетикою заправок, провінційних автомагазинів та пластикових пляшок.

Вони шукали виразний символ, який виділить Organic Prink на полиці. Щоб можна було сказати: прихопи, будь ласка, отой омивач з… качечкою.

Prink = чистити пірʼїнки. Тому в агентстві придумали Норберта — потішну піксельну качечку, яка любить чистоту, свіжість та англійський гумор. Норберт додав утилітарному процесу купівлі омивача дещицю романтичного абсурду, і зробив його трохи веселішим. Все стає кращим із піксельною качечкою!

Айдентика

Айдентика Organic Prink — зовсім не той випадок, коли потрібні вишукані шрифти. Тому дизайнери не ходили далеко і вибрали звичайний Arial, розбавивши його пікселями. Чому пікселі? Щоб підкреслити технічну естетику, і тому що пікселі кльові ;)

Madcats вирішили відмовитись від усіх кліше в категорії: бризів, сніжинок, градієнтів і гротескного зображення автівок. А натомість створили чисту білу етикетку, щоб не відривати увагу від основного акценту — піксельної качечки.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода