Експериментальна залізниця завдовжки 800 метрів прокладена у повіті Сінго на півдні Китаю. Склад рухається за рахунок сильних постійних магнітів, створених із сплавів рідкісноземельних металів.
Сили цих магнітів вистачає, щоб підняти у повітря потяг із 88 пасажирами. Склад здатний розвивати швидкість 80 км/год, перебуваючи на висоті 10 м над землею.
Сили цих магнітів вистачає, щоб підняти у повітря потяг із 88 пасажирами. Склад здатний розвивати швидкість 80 км/год, перебуваючи на висоті 10 м над землею.
video
За словами дослідників з Університету науки та технологій Цзянсі, в умовах вільного плавання та відсутності тертя для руху поїзда потрібна лише невелика кількість електроенергії.
Нова технологія магнітної підвіски генерує мало електромагнітного випромінювання, а вартість будівництва складає приблизно десяту частину вартості будівництва метро.
Місцева транспортна влада заявила, що після кількох пробних запусків лінія збільшиться до 7,5 км, а її максимальна робоча швидкість досягне 120 км/год.
За метеріалами techno.nv.ua
Нова технологія магнітної підвіски генерує мало електромагнітного випромінювання, а вартість будівництва складає приблизно десяту частину вартості будівництва метро.
Місцева транспортна влада заявила, що після кількох пробних запусків лінія збільшиться до 7,5 км, а її максимальна робоча швидкість досягне 120 км/год.
За метеріалами techno.nv.ua