Майстерня рішень з Павлом Рижієм на тему «Чому саме маркетинг директор повинен очолити бізнес трансформацію?»

Функція маркетингу поступово втрачає свою стратегічну значимість. Все більше організацій передають функціонал, що традиційно був у маркетингу, до інших організаційних структур, таких як відділ стратегії, інновацій, розвитку, клієнтського досвіду, стратегії та ін. Тепер маркетинг все більше займається функцією комунікаційної підтримки та виконує тактичні завдання.

Комментарии 987

Тема: Чому саме маркетинг директор повинен очолити бізнес трансформацію?

Організатор: бізнес-школа «Міжнародний інститут бізнесу»

Партнер: ЦеХаб / Київ

Дата: 4 вересня 2019 (середа)

Початок: 19:00

Місце: Київ, вул. Хрещатик, 29., ЦеХаб (магазин «Цитрус») 2 пов.

Учасники: директори з маркетингу, керівники відділів маркетингу, а також генеральних директорів та власників компаній, кому здається що їх функція маркетингу може давати більше.

Маркетинг має повернути собі стратегічну роль в організації, і найкращій спосіб це зробити – очолити інноваційну трансформацію бізнесу.

Питання зустрічі:

  • Основні фактори, що спричиняють зміни в професії маркетолога. Точки дотику зі споживачем.
  • Чому саме маркетинг – найкраща "точка докладання зусиль" для інноваційної трансформації компанії?
  • Як може виглядати дорожня карта змін для маркетолога на шляху до лідера інноваційної трансформації.

Регламент:

18:30 - 19:00 - Реєстрація учасників

19:00 - 20:30 - «Чому саме маркетинг директор повинен очолити бізнес трансформацію?», Павло Рижій

20:30 - 21:00 - Відповіді на питання, неформальне спілкування

Партнер заходу ЦеХАБ

ЦеХАБ – це повноцінний інноваційно-освітній простір і загальнодоступна платформа для обміну знаннями та досвідом в галузі сучасних бізнес технологій, з практичним застосуванням у професійній діяльності та повсякденному житті.

Запрошений спікер:

Павло Рижій - експерт з корпоративного підприємництва та корпоративних інновацій. Має більше 15 років прикладного досвіду в маркетингу, розвитку бізнесу та управлінні інноваціями в B2B і В2С міжнародних і локальних компаніях в Україні, Росії, Центральній та Східній Європі. Працював в компаніях Філіп Морріс, 3М, Крафт Фудз, Кедбері, Байєрсдорф, Кока-Кола. Керував ребрендингом великого універсального банку, брав участь в глобальному запуску YOTAPHONE, керував підготовкою запуску бізнесу TASSIMO. Розробив стратегію інновацій для провідної тютюнової компанії (Філіп Морріс Україна), включно з процесом внутрішніх інновацій з елементами Design Thinking і LEAN Startup, а також формат співпраці з зовнішніми інноваційними екосистемами з елементами Open Innovation. Створив рух інтрапренерів (корпоративних підприємців). Розробив рішення, коли співробітники можуть інвестувати в проекти корпоративних інновацій та отримувати дивіденди в гармонії з традиційним організаційним дизайном організації. Впровадив гнучкі методи роботи (Agile / Scrum) в компанію (від ІТ до відділу продажів). Займається побудовою комплексних систем управління інноваціями, програмами внутрішньо корпоративного підприємництва для співробітників, впровадженням гнучких (AGILE) підходів в роботу корпорацій. Вірить в силу і мудрість самоврядних команд, підходи Shared Values і Shared Economy. Отримав ступінь МВА в Каліфорнійському Університеті Іст Бей. Сертифікований Практик Холакратіі та фасилітації за методом ToP (Theory of Participation).

Вартість участі – 150 грн (в день проведення заходу - 200 грн)

Реєстрація та оплата за посиланням.

Обсудить с другими читателями:
Погода