MAKE SENSE розробили брендинг благодійному фонду Благомай

Під час розробки брендингу важливо було передати теплоту та душевність ідеї фонду, його відкритість та добрі наміри. Креативна група MAKE SENSE всередині емблеми розмістила серце. Воно символізує любов, піклування та щирість. Серце зображено більшим за шрифт напису, щоб показати цінність добрих справ та світлої місії проекту.

Комментарии 1410

Назва фонду “Благомай” є похідною з двох слів “благодійність” та “майбутнє” і тому в агентстві об'єднали це в органіний слоган, який прямо пояснює назву: благодійність заради майбутнього.

Кирило Терещенко, власник агентства: “В нас час люди уважно дивляться на те, як виглядає та діє та чи інша організація. Дуже часто брендинг виступає фактором довіри — коли все чисто, красиво за зрозуміло зовні — є шанс, що так є і всередині. Благомай — надзвичайно наповнений зсередини фонд, який створив й реалізує десятки крутих проектів, що мають сенс. А ми, як агентство, підтримуємо такі проекти“.

Благодійний фонд Благомай — організація, яка забезпечує сталий розвиток дітей-сиріт  у дитячих будинках, інтернатах та дитбудинках сімейного типу з 2012 року. Під опікою фонду знаходяться 84 установи. За цей час Благомай залучився підтримкою 1700 благодійників та більше 100 компаній, серед яких Pepsico, Winner, Johnson, Credit Express, Megogo, M1 та інші.

Мрія кожної дитини важлива. Саме тому Благомай створює кращі умови, щоб дитячі цілі реалізувались.

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода