MAKE SENSE розробили іміджеву кампанію для печива YARYCH

Креативне агентство MAKE SENSE розробило іміджеву спонсорську кампанію для телевізійного проєкту "СУПЕРМАМА", щоб показати, як печиво об'єднує цілі покоління мам, котрі турбуються по свою сім'ю.

Комментарии 1188

Завдання.
Кампанія повинна була корелювати з проєктом СУПЕРМАМА, та мати таке повідомлення, яке б об'єднувало сенси телевізійного проєкту та бренду.

У пошуках сенсів.
Розробка ефективної комунікації завжди починається з пошуку глибинних сенсів. Детально ознайомившись з проєктом "СУПЕРМАМА", проаналізувавши цільову аудиторію бренду YARYCH, MAKE SENSE зрозуміли, що мами дуже різні: традиційні мами, бізнес-мами, мами-новатори, insta-мами, хіппі-мами та багато інших. Між ними все більше розбіжностей на теми: «Як виховувати дитину?», «Що правильно, а що ні?», «Чи хороша я мама?». І, звичайно ж, всі вони  порівнюють себе з іншими учасницями проєкту.
Але не зважаючи на те, що усі мами різні, їх завжди об'єднує бажання бути хорошою для своєї дитини, давати їй все найкраще і необхідне. Це - те тепло та любов, які передаються від покоління до покоління.

Рішення від MAKE SENSE.

Головною метою рекламної інтеграції було створити синергію бренду та телевізійного проєкту, підвищити пізнаваність серед мам усіх вікових категорій та показати єдність через любов до своїх дітей та сім'ї. Так народився слоган "Печиво "Марія" від "YARYCH" - любов через покоління!" та концепція відеоролику, в якому через печиво проявляється материнська любов та турбота. Адже мами завжди обирають для своєї сім'ї тільки найкраще.

Сюжет і реалізація.
В основу сюжету лягла ідея показати тісний зв'язок декількох поколінь мам всередині однієї сім'ї, де незмінними завжди залишаються любов, турбота та улюблене печиво "Марія" від "YARYCH", яке об’єднує сім’ю та дарує приємну ностальгію смаку, знайомого з дитинства. Для того, щоб реалізувати такий концепт, було використано спеціальну техніку. У тому числі BOLT High-Speed Cinebot, завдяки якому вдалося передати плин часу та наповнити сцени динамікою.

Кирило Терещенко, власник агентства MAKE SENSE:
«Головний сенс цієї кампанії – берегти та цінити речі, які залишаються незмінними протягом всього життя. Цінити своїх мам, любити свою родину та знати, які бренди розділяють такі самі цінності і підтримують їх конкретними продуктами з такою ж незмінною якістю»

Ольга Колядюк, директор по маркетингу КФ YARYCH:

«Чітка комунікація, сюжетність наповнили ролик теплом сімейних емоцій. Цінності бреду Марія Yarych  корелюють з проектом. Змінюється час, ми виростаємо, народжуємо, старіємо – незмінним залишається улюблене печиво Марія від Yarych».

 video

CREDITS:

КОНДИТЕРСЬКА ФАБРИКА «ЯРИЧ»

Директор по маркетингу – Ольга Колядюк

Бренд менеджер – Василь Мацько

Креативний дизайнер – Денис Жбирь

MAKE SENSE

CEO — Кирило Терещенко

Креативний директор — Ніна Бородастова

Стратег — Дмитро Макаров

Креативний копірайтер — Майя Цим

Client Serviсe директор — Ярослава Федченко

Акаунт-менеджер — Аміна Шах

Дизайнер – Дмитро Кудлік

MAGNIT PRODUCTION

Director  - DVIZHON & Pavel Kovtun

DOP - Serg Banderas

Producer - Valeria Otchenash

Focus Puller - Taras Khryshcheniuk

1 AC -  Sasha Liakhno

Key Grip - Viktor Konoplyanko

Playback - Diplay, Vlad Kolomiits

SFX Mockups - Alexandr Magdych

Art department - Materia

Style - Sophie Nevedomaya

MUA - Dima Grushkivskiy

Casting - Yelyzaveta Melnichuk

Color - Kostiantyn Lischyna

VFX - Bekzod Saidmirzaev

Edit - Pavel Kovtun

Sound - 4 Ears Sound Production

Animatic - To Be Production

Storyboard - Sasha Kukushkin

Location - KitchenKyiv Studio

Motion Control - To Be Production

Technical support - Zodiac.film

Video production - Magnit Production

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода