MAKE SENSE розробили нову лінійку курки «Золотко»

Креативне агентство MAKE SENSE розробили нову лінійку курки «Золотко» ексклюзивно для АТБ.

Комментарии 1370

АТБ – одна з найбільших мереж супермаркетів у країні, яка має свій сегмент покупців та особливостей. Якісно зайти у таку мережу завжди «завдання із зірочкою», адже необхідно добре знати покупця АТБ, його мотиви та вподобання.

Познайомившись ближче з виробництвом «Агро-Овен», виявилося, що компанія експортує курку з європейським рівнем якості в 55 країн світу. А фокус групи підтвердили, що люди довіряють якості продуктів, які постачаються за кордон.

Саме сенс «ЕКСПОРТУЄТЬСЯ В 55 КРАЇН СВІТУ» агентство вибрало в якості головного, щоб покупці могли не тільки пишатися рівнем якості національного виробника, але і насолоджуватися такою куркою в Україні.

Другий сенс нової лінійки – додати ще більше цінності, поділившись рецептами, котрі «Золотко Експортне» побачило подорожуючи світом. Так, на різних пакуваннях курки MAKE SENSE розмістили QR коди за якими покупці АТБ зможуть на окремому landing page знайти варіанти приготування курки у різних країнах світу: по-вірменськи, по-турецьки, по-грузинськи тощо.

Кирило Терещенко, власник агенції MAKE SENSE: «Ми бачимо сенс створювати такі бренди, які самі продають себе з полиць, навіть без медійної підтримки. Саме ця мета стимулює нас знаходити глибинні  інсайти, проводити фокус групи і інтерв'ю та аналізувати соціокультурні тренди. Шукати та знаходити справжні мотиви й потреби людей, щоб створювати такі інновації, в яких кінцевий споживач побачить достатню кількість сенсів саме для себе».

Олексій Толкачов, директор торгового дому «Агро-Овен»: «Ми пишаємося нашим сильним виробництвом і європейською якістю продукції. Сучасні технології та турбота фахівців «Агро-Овен» гарантують якість і відмінний смак м'яса. «Золотко Експортне» вже полюбили в 55 країнах світу. І завдяки колаборації з агентством MAKE SENSE наша експортна курка тепер доступна і для українських споживачів, які можуть гідно оцінити преміальність продукту, створеного в Україні і насолоджуватися свіжою, якісною куркою кожен день».

Дизайн нової лінійки виконаний у преміальних кольорах та прикрашений штампами «митного контролю», підтримуючи стратегію АТБ давати своїм покупцям якісний преміальний продукт за доступною ціною.

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода