Для бренду «Чернігівське» важливо розмовляти зі споживачем на актуальні, правдиві теми. Бренд намагається підтримати, зарядити вірою та оптимізмом, надихнути зрушити з місця.
Ми знайшли важливий інсайт, на який бренд міг би спиратися під час розмови. У природі українців не завжди цінувати те, що вже досягли. Концентруючись на великій меті, ми не звертаємо увагу на щоденні здобутки. Але, насправді, саме вони підживлюють наш рух.
Бренд надихає людей історією, яку проживає сам. Веде за собою, тому що його великий успіх складається з невеликих досягнень та постійного прагнення вперед. Шлях, який привів до мети — стати улюбленим пивом країни — зайняв не 1 день, а 30 років.
Великий бренд фокусується на now moments — маленьких щоденних перемогах людей. Бренд дивиться на момент та уявляє його подальший розвиток у часі. Це змушує переглянути цінність моменту, відчути його значення.
Ця ідея знаходить своє відображення у тому, як «Чернігівське» підносить продукт. Пивні екстрамакрошоти — це фокус на важливе, на Зараз.
Чернігівське підтримує в українцях впевненість вірності обраного шляху. Шляху, де кожна маленька перемога сьогодні має величезні наслідки для досягнення великої мети завтра.
«Чернігівське» - ПРАГНУТИ БІЛЬШОГО – ЦІНУВАТИ ЗАРАЗ
Клієнт:
Анна Руденко – Marketing Director
Олексій Попов – Marketing Manager
Олена Чмишук – Senior Brand Manager
Валерія Гладіліна – Senior Brand Manager
Єлізавета Кармазіна – Marketing Assistant
MullenLowe Adventa:
Світлана Цвєлєньєва – Creative Director
Юлія Корняга – Senior Copywriter
Євген Петрусенко – Art Director
Тетяна Літвін – Head of Art
Оксана Осадчук – Account Director
Юлія Блінова – Designer
Production House – Pronto Film:
Kurt de Leijer – Director
Женя Губренко – DOP
Дмитро Бондаренко – Demo Part DOP
Анна Калашник – Executive Producer
Світлана Нікітова – Producer
Назар Залуцький – Producer Assistant
Postproduction – Coffee Post
Sound - Propeller
За матеріалами прес-релізу