Мамі потрібна підтримка! Як Burda з інфлюенсерами прорекламувала вітаміни ПреМама на мільйони жінок

Агентство Burda Media Influencer розробило й успішно реалізувало в digital рекламну кампанію з просування вітамінного комплексу для майбутніх мам ПреМама Дуо. Кампанія тривала рік і до неї цілеспрямовано залучили весь мікс інфлюенесерів: і мікро-, і нано-, і макро-, і селебрітіз. Вона охопила 5,6 млн унікальних користувачів. Як це вдалося?

Коментарі 1532

Мета і завдання кампанії

Вітамінний комплекс для майбутніх і годуючих мам – особливий продукт, адже цільова аудиторія обмежена і її складно знайти виокремити. До того ж, цей продукт необхідний тільки в певний період життя жінок. Відтак потрібно постійно залучати нових споживачів, нових представниць цільової аудиторії.

Тому перед агентством стояла цікава і складна задача – знайти жінок при надії або тих, які планують вагітність, і зацікавити їх ділитися своїм досвідом і результатами вживання вітамінів. Ба більше, заохотити їх вживати вітамінний комплекс і після народження дитини.

Отже, серед завдань – пропрацювати велику базу інфлюенсерів, ретельно відібрати і правильно зміксувати лідерів думок за типами й впливом для цього конкретного продукту.

Загалом кампанія мала сприяти поширенню пізнаваності вітамінів ПреМама Дуо, лояльності споживачів і, зрештою, зростанню продажів компанії-виробника.

Реалізація

На старті кампанії агентство обрало 57 мікро- і макроінфлюенсерок, блогерок, які висвітлювали власний досвід знайомства з ПреМама Дуо в мережі Instagram упродовж 2021 року – саме стільки тривала кампанія. Вони активно робили дописи з рекламною інтеграцією вітамінів, знімали сторіз, спілкувалися з фоловерами. У такий спосіб була побудована комунікація з потенційними споживачами за допомогою «посередників», яких вони вже знають і яким довіряють.

Так, наприклад, Ірина Гроднік @iryna акцентувала, що вживання даного комплексу не викликає дискомфорту і побічних ефектів, а Світлана Русан @svetlana_rusan пожартувала, що не обов’язково слухати бабусь і їсти за двох, якщо правильно здорово харчуватись і приймати вітаміни ПреМама Дуо.

Другою важливою складовою кампанії став запуск проєкту WOM-маркетингу (англ. word-of-mouth marketing) або так званого «сарафанного маркетингу». Зокрема, на порталі Naprobu.ua, який сьогодні є найбільшою платформою споживчого тестування в Україні. Участь у цьому проєкті взяли 150 наноінфлюенсерів – звичайних жінок при надії, які мали можливість спробувати вітаміни та відверто поділитися на порталі і в соціальних мережах враженнями. Загалом охочих долучитися було щонайменше 1000 жінок.

«Ми відправляли інфлюенсерам продукт для тестування, а вони залишали свої відгуки, рекомендували іншим. Власне, ми цього й прагнули – щоб продукт щиро полюбили і рекомендували», – зазначила керівниця Burda Media Influencer Ганна Галайко. До слова, всією логістикою керували менеджери Burda Media Influencer.

Зіркою і обличчям проєкту Naprobu стала українська R&B виконавиця MamaRika, яка в серпні 2021-го народила первістка. Під час вагітності співачка спілкувалась зі своїми прихильниками в Instagram про перебіг процесу і підтримку організму. Співачка не раз наголошувала, що всі дев’ять місяців приймала і буде приймати надалі комплекс ПреМама Дуо, адже в ньому є все необхідне для майбутніх та годуючих мам: і фолієва кислота, і залізо, і вітаміни, і мінерали, і навіть Омега-3.

Іще одна селебріті – Світлана Тараброва, яка у вересні 2021 народила другу дитину. Співачка теж скористалася вітамінною підтримкою ПреМама Дуо, про що розповідала в дописах і сторіз.

Результати

Загалом участь у digital-просуванні ПреМама Дуо взяли 210 жінок-інфлюенсерок, які мають вплив на цільову аудиторію. Вони створювали якісний контент і підвищували обізнаність аудиторії про вітаміни та їхні властивості, залучали до обговорень, тестувань тощо.

«Інфлюенсерки, блогерки згенерували 450 відгуків про продукт на порталі Naprobu.ua, 110 дописів у соцмережах.

Ми отримали різноманітний контент, що відповідає стилю, подачі та задачам різних типів блогерів. Компанія-виробник вітамінів навіть розмістила цю корисну інформацію в себе на офіційному сайті», –  каже Ганна Галайко.

За підсумками проєкту Naprobu, 98% учасниць довіряють вітамінам і 96% готові рекомендувати їх іншим.

«Аудиторія майбутніх мам дуже чутлива та вимоглива. Але нам вдалося виокремити цю аудиторію, інформувати її  про продукт, поширити цінності та переваги ПреМама Дуо, сформувати довіру та бажання споживати продукт», – фіналізувала керівниця Burda Media Influencer.

За матеріалами пресрелізу

Обговорити з іншими читачами:
Погода