Маркетинг для ритейлу, заснований на big data

Сьогодні маркетинг — це не інтуїтивне рішення, а математичний аналіз. Просування бренду зосереджено десь на перетині між високими технологіями й даними, на які звичайна людина ніколи б не звернула увагу. Епоха data-driven маркетингу — яка вона?

Комментарии 3621

Переважна більшість людей мислять стереотипами: небо блакитне, літо спекотне, взимку холодно, брюнетки розумніші, ніж блондинки, чоловіки не плачуть. Маркетингові кампанії попереднього десятиліття одна за одною кишіли такими не завжди доречними кліше. Тепер такий підхід занадто нудний, аби отримати відгук споживачів. Сьогодні маркетинг - це не інтуїтивне рішення, а математичний аналіз. Просування бренду зосереджено десь на перетині між високими технологіями й даними, на які звичайна людина ніколи б не звернула увагу. Епоха data-driven маркетингу - яка вона?

Спочатку навчіться прогнозувати погоду на завтра

Як би індустрія не опиралася, дані - це єдиний логічний шлях для розвитку маркетингу. Це спосіб створити потрібну комунікацію брендів зі споживачами. Data-driven маркетинг передбачає прогнозування поведінки покупців для покращення показників таргетингової реклами. Цей підхід заснований на аналізі великих даних і використанні інсайтів, їх варто помічати скрізь. Виокремити потрібний інсайт з потоку інформації важливо для налаштування ретаргетингу, динамічних рекламних креативів та таргетованих email кампаній. У ритейлі маркетинг, заснований на big data, суттєво впливає на підвищення ROI:

  • Залучення найбільш релевантних лідів виходячи зі знання про потреби клієнта.
  • Медіа-баїнг стає більш ефективним через виключення помилкових гіпотез машинним шляхом.
  • Сегментація аудиторії проходить автоматично.
  • Повідомлення через крос-канали залишається послідовним і єдиним в усіх точках доступу до клієнта.

Розширити межі лояльності

Big data допомагають ритейлу досягнути більшої чутливості до клієнтів та отримати про них якомога більше інформації. Дослідження Forrester 2018 року показало, що 44% B2C маркетологів використовують великі дані та аналітику для поліпшення реагування та втілення успішної стратегії. При цьому приріст доходів бізнесу становить 36%. Таким чином, маркетологи розширюють межі лояльності клієнтів та поліпшують їх життя. Одним із прикладів успішного залучення даних до маркетингової стратегії є аналіз файлів Cookie. Такі файли збирають інформацію про діяльність клієнтів під час перегляду Інтернету, генеруючи персоніфіковані дані. Так, зібравши та проаналізувавши файли Cookie можна виявити, що жінки частіше реагують на онлайн кампанії, використовують купони, беруть участь в програмах лояльності та інтернет-акціях.

Не дані, а рішення

Сьогодні челендж полягає навіть не в тому, звідки отримати дані, а а в тому, як їх “обіграти” для свого бізнесу. Треба чітко визначити, як наявність даних може вплинути на конкретний бізнес. Дані - допоміжна сходинка до рішення, між цими двома ланками є ще й проміжна - інсайт. Важливо знати, що отримання відповідних даних є необхідним, але недостатнім. Диференціатором є те, як ви генеруєте ідеї, які покращать прийняття рішень. Тому починати використання big data треба із запитання собі ж - що від них очікується, до чого вони мають вас привести?

Автор: Роман Антропов, СЕО Pulsior и WaardeX.

sostav.ua

Обсудить с другими читателями:
Погода