02.24 війна не питала, чи готовий ти до неї, але точно дала зрозуміти, що доведеться захищатися. Цього дня кожен українець усвідомив, наскільки він беззахисний, навіть перебуваючи у власному будинку. З ясним розумінням такого становища агенція Brain Tank разом з іншими партнерами створила бренд бронежилетів 02/24.
Місія бренду — надати захист кожному, хто може опинитися в небезпеці. Мета — бронежилет повинен бути у кожному будинку. Тому перед брендом постає ще одне завдання — забезпечити кожного бронежилетом та попередити, що мить небезпеки може прийти у будь-який час і потрібно бути готовим.
Для цього було розроблено рекламну кампанію, з використанням різних візуалізацій шаф, серед яких бронежилет існує як частина гардеробу. У наших реаліях такий засіб індивідуального захисту актуальний не тільки для військових, а й для звичайних цивільних.
Кампанія лише стартувала. Зараз ці концепти вже можна побачити на бордах у ЖК Новопечерські Липки, а більше — на офіційному сайті 02/24.
Слідкуйте за новинами від Brain Tank та бренду 02/24.
За матеріалами пресрелізу