Відразу два кейси МакДональдз Україна увійшли у фінал конкурсу та отримали престижні відзнаки: “Долонька щастя” та “Українським бути круто!”
Кейс “Долонька щастя” став переможцем у категорії “Кампанії з короткостроковим ефектом”. Це щорічна благодійна ініціатива МакДональдз для збору коштів на потреби БО “Фундація Дім Рональда МакДональда в Україні”. У кампанії вдало використали інсайт, що навіть дорослим, коли вони хворіють, потрібна близька людина поруч, а дітям — і поготів. Незважаючи на кризу, сума зібраних коштів стала рекордною за всі роки проведення кампанії – 9,6 млн грн.
Кейс МакДональдз Україна до запуску українських бургерів «Українським бути круто!» став фіналістом у категорії «Запуск продукту / сервісу». Кампанія була спрямована на збільшення обізнаності про нову продукцію мережі – Українські бургери. У сприйнятті українців традиційний бургер став міксом традицій і сучасних трендів. Кампанія привернула увагу яскравим національним колоритом завдяки співпраці з українськими митцями та сприяла трансформації сприйняття українського як сучасного і трендового.
Маркетингову команду МакДональдз Україна очолює директор з маркетингу Ольга Васильєва. Під час отримання нагороди вона зазначила: “Цей рік непростий для всіх. Ми всі були вимушені змінити наш звичний стиль життя, стиль управління та принципи розробки комунікацій. Цей рік навчив нас мислити інакше, навчив швидше шукати інсайти клієнтів та відповідати їхнім потребам. Так ми зробили з нашим МакДрайв та МакДелівері, показавши ці сервіси, які були з нами завжди, але стали найбільш актуальними саме зараз. А щe ми почали комунікувати те, як дотримуємось стандартів гігієни та безпеки, які були з нами завжди, ми їх просто посилили. І все це підтримало довіру до бренду МакДональдз та підтвердило актуальність наших комунікацій”.
За матеріалами прес-релізу