Маркетингова компанія Superheroes.ua вийшла на міжнародні ринки

Перші кроки до виходу компанії Superheroes.ua за межі українського ринку розпочалися ще на початку 2021 року. Тоді керуючий партнер корпорації — Тарас Горбул — полетів до Маямі (США) для запуску одного перспективного проєкту. Результатом відрядження став не тільки успішний кейс агенції, а й відкриття першого закордонного офісу Superheroes USA у Маямі. По поверненню з Маямі Тарас завітав до Європи, де провів переговори і запустив процес реєстрації компанії s.r.o. Superheroes Europe у Братиславі (Словаччина).

Коментарі 1148

Європейський філіал компанії розпочав свою роботу у квітні 2021 року, саме з того моменту Супергерої розпочали процес переведення чинних контрактів із європейськими компаніями з України до Superheroes Europe, а також почали працювати з новими клієнтами європейського ринку.

Цікаво, що одним з перших нових клієнтів Superheroes у Словаччині стали Z&Z Partners, які у результаті співпраці з компанією запустили новий суб-бренд Europass із новоствореною стратегією та сайтом, що виграшно виділяє компанію серед конкурентів на європейському ринку.

Наступним кроком інтеграції стало відкриття офісу компанії у Братиславі у 2021 році. А з початку війни на території України (24 лютого 2022 року) розвиток цього напряму роботи команди прискорився у рази.

Зараз в Україні залишилося близько 40% команди Супергероїв. Інші 60%, зокрема жіноча частка колективу, вимушена була виїхати з України через небезпеку для власного життя. Незалежно від місця знаходження, команда продовжує працювати як над поточними проєктами компанії, так і над пошуком нових напрямів роботи. Менеджери та менеджерки Superheroes беруть участь у професійних конференціях та виставках,  проводять зустрічі з business-development для українського бізнесу за кордоном, продовжують допомагати українському бізнесу адаптуватися та закріпитися на європейському ринку, а як результат — працюють над закріпленням позиції самих Супергероїв у Європі.

«З першого дня війни ми не зупиняли свою роботу ні на хвилину. Наша команда продовжувала працювати 24/7, особливо в перший місяць війни», - додає Анатолій Компаніченко, COO Superheroes. «Наші зусилля були сфокусовані, перш за все, на допомозі та підтримці наших постійних клієнтів. Також ми приділяли та приділяємо багато уваги волонтерству й благодійним проєктам: допомагаємо  у зборі коштів до криптовалютного фонду “Aid For Ukraine”, організованого Мінцифрою та першою українською криптоплатформою KUNA; допомагаємо та будемо допомагати волонтерським організаціям».

З початку бойових дій компанія втратила більше  50% своїх клієнтів, які з тої чи іншої причини прийняли рішення припинити свою діяльність. Натомість 50% клієнтів  залишились  та посилити співпрацю з Superheroes, адаптувавши підхід та умови роботи до теперішніх реалій.

Починаючи з третього місяця війни міжнародні офіси Superheroes фокусують свої сили на пошуку та підписанні контрактів з новими клієнтами по всьому світу, щоб продовжувати допомагати українському бізнесу та українським інвесторам за кордоном будувати та розвивати довгострокові взаємовідносини між українськими та європейськими компаніями.

«У найближчому майбутньому ми плануємо диверсифікувати портфель клієнтів у співвідношенні 50/50, де 50% українських компаній, а 50 — європейських. Ми прагнемо донести до якомога більшої кількості людей думку, що компанія Superheroes працює для того, щоб стати містком між українським та європейським бізнесом, допомагаючи у розвитку взаємовідносин, налагодженні бізнес-процесів та формуванні взаємовигідних умов співпраці. Ми з командою сподіваємось, що найближчим часом серед наших клієнтів з’явиться ще більше компаній, для яких ми станемо надійним партнером».

За матеріалами пресрелізу

Обговорити з іншими читачами:
Погода