Три прогалини
У сфері маркетингу і сталого розвитку: У процесі заповнення прогалин, Всесвітня федерація рекламодавців виокремлює наступні розходження:
- між зусиллями організацій у сфері сталого розвитку та інформацією, яку передають їхні маркетингові відділи;
- між очікуваннями споживачів від брендів та тим, що бренди роблять насправді;
- між визнаною здатністю брендів змінювати ситуацію та тим, що вони роблять, щоб споживачам було легше робити вибір на користь сталого розвитку.
Чому маркетинг відстає?
Серед основних гіпотез можна виокремити: структурні бар’єри, наприклад, відсутність головного спеціаліста з питань сталого розвитку; неможливість відслідковувати прогрес та налаштовувати метрики; складність сталого розвитку та відсутність достатніх знань / навичок у цій сфері.
Яке рішення?
У дослідженні визначено три основні висновки та необхідні дії:
- необхідність навчання і підготовки маркетингових команд таким чином, щоб вони могли чітко і впевнено розповідати про зусилля організації у сфері сталого розвитку;
- можливість зміни поведінки споживачів, оскільки маркетологи можуть допомогти їм купувати і споживати більш раціонально;
- необхідність колективних дій, зокрема з метою досягнення спільної мови та налаштування метрик, пов’язаних зі сталим розвитком. Частиною такого процесу є проект «Planet Pledge» Всесвітньої федерації рекламодавців.
Ключова цитата
«Сталий розвиток полягає не лише в тому, щоб переконати людей швидше приймати душ, їсти менше м’яса або використовувати продукти вторинної переробки. Йдеться також про те, як спростити людям вибір у бік сталого розвитку, оскільки нам далеко не завжди вдавалося показати споживачам цінність і значення вибраних ними продуктів», – Конні Брамс, головний директор з питань маркетингу, компанія Unilever.
Переклад цієї статті підготувало бюро перекладів та локалізації Workogram.