Маркетологи повинні заповнити прогалини у сфері сталого розвитку

Відповідно до нового звіту, в якому висвітлюються значні розходження на різних рівнях, маркетинг у багатьох компаніях, швидше відстає, ніж лідирує у сфері сталого розвитку.

Комментарии 1538

Три прогалини

У сфері маркетингу і сталого розвитку: У процесі заповнення прогалин, Всесвітня федерація рекламодавців виокремлює наступні розходження:

  • між зусиллями організацій у сфері сталого розвитку та інформацією, яку передають їхні маркетингові відділи;
  • між очікуваннями споживачів від брендів та тим, що бренди роблять насправді;
  • між визнаною здатністю брендів змінювати ситуацію та тим, що вони роблять, щоб споживачам було легше робити вибір на користь сталого розвитку.

Чому маркетинг відстає?

Серед основних гіпотез можна виокремити: структурні бар’єри, наприклад, відсутність головного спеціаліста з питань сталого розвитку; неможливість відслідковувати прогрес та налаштовувати метрики; складність сталого розвитку та відсутність достатніх знань / навичок у цій сфері.

Яке рішення?

У дослідженні визначено три основні висновки та необхідні дії:

  • необхідність навчання і підготовки маркетингових команд таким чином, щоб вони могли чітко і впевнено розповідати про зусилля організації у сфері сталого розвитку;
  • можливість зміни поведінки споживачів, оскільки маркетологи можуть допомогти їм купувати і споживати більш раціонально; 
  • необхідність колективних дій, зокрема з метою досягнення спільної мови та налаштування метрик, пов’язаних зі сталим розвитком. Частиною такого процесу є проект «Planet Pledge» Всесвітньої федерації рекламодавців.

Ключова цитата

«Сталий розвиток полягає не лише в тому, щоб переконати людей швидше приймати душ, їсти менше м’яса або використовувати продукти вторинної переробки. Йдеться також про те, як спростити людям вибір у бік сталого розвитку, оскільки нам далеко не завжди вдавалося показати споживачам цінність і значення вибраних ними продуктів», – Конні Брамс, головний директор з питань маркетингу, компанія Unilever.

Переклад цієї статті підготувало бюро перекладів та локалізації Workogram.

sostav.ua

Обсудить с другими читателями:
Погода